تحصیل سالانه بیش از ۲۰۰ طلبه در دوره‌های بیان تفسیر دارالقرآن علامه طباطبایی

شهر بیست/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با بیان اینکه کلاس‌های مختلف تفسیری و حوزوی در این دارالقرآن دنبال می‌شود، گفت: دوره‌های یک ساله مهارت‌های بیان تفسیر با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب هر ساله با تدریس اساتید برجسته حوزه در این مجموعه برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحصیل سالانه بیش از ۲۰۰ طلبه در دوره‌های بیان تفسیر دارالقرآن علامه طباطبایی
شناسه : 12848 | انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دارالقرآن علامه طباطبایی، مرتضی نجفی قدسی با بیان اینکه فعالیت دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) را از آخرین بیت این شخصیت دینی آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: بیت علامه را خریداری و بازسازی کرده و به نام این شخصیت فعالیت‌‌های قرآنی را گسترش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه کلاس‌های مختلف تفسیری و حوزوی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) دنبال می‌شود، اضافه کرد: دوره‌های یک ساله مهارت‌های بیان تفسیر نیز با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب فاضلی که پایه دهم حوزه را گذرانده اند هر ساله با تدریس اساتید برجسته حوزه در این مجموعه برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به فعالیت‌های دارالقرآن امام علی(ع) تصریح کرد: این مجموعه نیز بزرگترین مسابقات کشوری حفظ و قرائت قرآن را با حضور هزاران نفر از قاریان و حافظان ممتاز کشور در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌کند.

وی، از حمایت‌های مراجع تقلید از دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) یاد کرد و گفت: این افراد نگاهی ویژه به بیت و دارالقرآن این شخصیت بزرگوار دارند و در برنامه‌های مختلف این مجموعه مکررا حضور یافته و به ایراد سخن پرداخته‌اند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.