«رد خون» به قم رسید

شهر بیست/ فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از فیلم‌های سیاسی سی‌وهفتمین فیلم فجر در سینماهای قم به روی پرده رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«رد خون» به قم رسید
شناسه : 12823 | انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان همزمان با سراسر کشور در سینماهای قم به روی پرده رفت.

محمدحسین مهدویان در قامت کارگردان و سید محمود رضوی در مقام تهیه کننده، بعد از تجربه ساخت موفق ماجرای نیمروز۱ در جشنواره سی‌وپنجم که اتفاقاً برای آنها حسابی «آمد» داشت و چهار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، بهترین فیلم از نگاه ملی، بهترین طراحی صحنه و لباس و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را صید کردند، بعد از دوسال این بار در ادامه فیلم ماجرای نیمروز، فیلم «رد خون» را راهی جشنواره سی‌وهفتم کردند که نامزد دریافت ۱۲ سیمرغ و برنده ۳ سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری، بهترین طراحی لباس و بهترین جلوه‌های ویژه میدانی شد.

«ماجرای نیمروز؛ رد خون» چهارمین فیلم محمدحسین مهدویان بعد از سه فیلم «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» است که در جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر توانست جزو  فیلم ۵ فیلم برتر از نگاه تماشاگران باشد.

روایت کلی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است. نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مأمور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، عباس زریباف فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد.

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، هستی مهدوی، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، محمد عسگری، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و حسین فلاح بازیگران «ماجرای نیمروز: رد خون» هستند.

سینماهای «ونوس»، «تربیت»، «شهرآفتاب» و «آوینه قم» در آغاز پاییز به استقبال از اکران فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون» رفتند. سینما ونوس این فیلم را در سه سانس ۱۷:۳۰، ۲۰ و ۲۲:۳۰ به روی پرده برده است.

سینما تربیت قم نیز در سه سانس ۱۶:۳۰، ۱۸:۴۰ و ۲:۱۵  جدیدترین فیلم محمدحسین مهدویان را اکران کرده و سینما آوینه قم هم این فیلم را در سه سانس ۱۳، ۱۷ و ۲۱ به روی پرده برده است.

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» همچنین در چهار سانس ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲:۱۵ در سینمای شهرآفتاب قم به روی پرده رفته است.

خاطرنشان می‌شود فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون» از جمله فیلم‌هایی بود که در برنامه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در قم به روی پرده سینما ونوس و سینما تربیت رفت.

تیزر فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» را با کلیک بر روی «اینجا» ببینید.

همچنین می‌توانید دو گزارش «شهر بیست» در رابطه با جدیدترین فیلم محمدحسین مهدویان با عنوان «رد خون به قم رسید/ تحلیل خبرنگاران قم از جدیدترین فیلم مهدویان» و «نقش رد خون بر خاطره خوب ماجرای نیمروز» را بخوانید.  

 

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.