نجفی قدسی خبر داد

شرکت بیش از ۵ هزار و سیصد نفر در دوازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

شهر بیست/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: ۵۳۲۲ نفر در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) شرکت کردند که این روش برگزاری مسابقات باید برای همه مسابقات کل کشور الگو باشد و همه شرکت کنندگان مورد تجلیل قرار بگیرند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شرکت بیش از ۵ هزار و سیصد نفر در دوازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
شناسه : 1282 | انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از تسنیم قم، مرتضی نجفی قدسی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی، بزرگ‌ترین مسابقات قرآنی سراسر کشور است.

وی با تأکید بر اینکه بدنه جامعه قرآنی باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: در اکثر مسابقات نفرات برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند ولی این مسابقات سبب شده است که بدنه اصلی این مسابقات حد نصاب شرکت در بخش نهایی را کسب کنند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) بیان کرد: ۵۳۲۲ نفر در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) شرکت کردند‌ ‌که این روش برگزاری مسابقات باید برای همه مسابقات کل کشور الگو باشد و همه شرکت کنندگان مورد تجلیل قرار بگیرند.

نجفی قدسی عنوان کرد: کشف نخبگان قرآنی دراین دوره به خوبی انجام شد و نونهالان قرآنی از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند و همچنین نابینایان نیز حضور پرشوری در این دوره از مسابقات داشتند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات قرآن کریم ۲۱۷ نفر از اتباع خارجه حضور پیدا کردند، گفت: در مهم‌ترین مسابقات سراسری قرآن معمولاً ۵۰ حافظ کل حضور پیدا می‌کنند ولی در این دوره از مسابقات بیش از ۷۰۰ حافظ قرآن کریم حضور پیدا کردند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به حضور نفرات برتر قرآنی در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) افزود: بسیاری از حافظان و برگزیدگان و قاریان قرآنی در این دوره از مسابقات شرکت کردند و ۵۰ نفر از داوران ممتاز کشور به صورت شبانه روز فعالیت کردند.

نجفی قدسی با بیان اینکه جوان‌ترین شرکت کننده در این دوره از مسابقات ۶ ساله و مسن‌ترین شرکت کننده ۶۷ ساله است، عنوان کرد: در بخش حفظ کل قرآن ۷۷۶ نفر، حفظ ۲۰ جزء ۸۷۷ نفر، حفظ ۱۰ جزء ۳۰۳۶ نفر، قرائت ۱۱۴ نفر و ترتیل ۵۱۹ نفر شرکت کردند.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.