«دوسالانه عکس نور» با رویکرد مجموعه عکس برگزار می‌شود

شهر بیست/ امیر حسامی‌نژاد رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان قم گفت: چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور با رویکردی تازه و متفاوت‌تر از دوره‌های پیشین برگزار می‌شود و طرح محور بودن از ویژگی‌های امسال جشنواره است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«دوسالانه عکس نور» با رویکرد مجموعه عکس برگزار می‌شود
شناسه : 12815 | انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امیر حسامی نژاد رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان قم گفت: چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور با رویکردی تازه و متفاوت‌تر از دوره‌های پیشین برگزار می‌شود و طرح محور بودن از ویژگی‌های امسال جشنواره است.

حسامی نژاد خاطرنشان کرد: در این دوره از هر استان دو تا چهار عکاس در بخش ویژه انتخاب و با هدایت و راهنمایی استادان راهنما آثار خود را در قالب مجموعه عکس تهیه می‌کنند و در بخش آزاد نیز محدودیتی برای شرکت عکاسان استانی وجود ندارد و ۷ تا ۱۲ عکس در هر مجموعه عکس انتخاب خواهد شد.

رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم گفت: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رونق تولید و ترویج فرهنگ حمایت و مصرف از کالای ایرانی، خانواده و آسیب‌های اجتماعی، نگاهی نو به دفاع عزت آفرین و غیرتمند اقوام مختلف کشور و معرفی قهرمانان و مبارزان انقلابی و محلی، توانمندی‌ها و شکوه عزت و اقتدار و سازندگی و پیشرفت در چهلمین سال تأسیس و تشکیل بسیج، سالم‌سازی فضای اجتماعی با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، نقش مادران و همسران در هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و دفاع در برابر استکبار موضوعات این جشنواره هستند.

وی با تأکید بر اینکه دو سوم از مجموعه عکس‌ها باید متعلق به بعد از سال ۹۶ باشد، یادآور شد: در هر یک از بخش‌های ویژه و آزاد سه نفر برگزیده و دو مجموعه عکس شایسته تقدیر معرفی می‌شود.

وی درباره جوایز بخش آزاد گفت: جوایز نفر اول تا سوم به ترتیب ۷ و ۶ و ۵ میلیون تومان خواهد بود و هر مجموعه ای که به جشنواره راه یابد، مبلغ یک و نیم میلیون تومان پرداخت می‌شود.

دبیر استانی جشنواره سراسری عکس نور، از جایزه ۵ میلیونی برای بخش ویژه خبر داد و گفت: در بخش ویژه به ترتیب جوایز ۵ و ۴ و ۳ میلیونی به عکاسان انتخاب شده تعلق می‌گیرد.

حسامی نژاد در پایان یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ آبان ماه است و داوری و اعلام آثار راه‌یافتگان ۵ آذر انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره می‌توانند به سایت مراجعه کنند.

دبیر استانی جشنواره سراسری عکس نور درباره ترکیب تیم داوری دوسالانه عکس نور گفت: سیف الله صمدیان، سیدعباس میرهاشمی، اسماعیل عباسی، داوود عامری و حمیدرضا مجیدی داور این دوسالانه هستند.

لازم به یادآوری است که علاقه‌مندان جهت اطلاع ازجزئیات بیشتر وثبت نام به سایت www.torfehhonar.ir مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.