مجموعه ورزشی سردار اکبر غلامپور افتتاح شد/ تجلیل از خانواده شهید غلامپور و کشتی‌گیر المپیکی قم

شهر بیست/ در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سردار شهید اکبر غلامپور از خانواده این شهید و کشتی‌گیر المپیکی قم تجلیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجموعه ورزشی سردار اکبر غلامپور افتتاح شد/ تجلیل از خانواده شهید غلامپور و کشتی‌گیر المپیکی قم
شناسه : 12799 | انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سردار شهید اکبر غلامپور ظهر امروز همزمان با هفته دفاع مقدس به عنوان نخستین رویداد کنگره ملی ۶ هزار شهید استان قم با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار قم، جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، مدیران استان و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن همایش مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

مجموعه ورزشی سردار شهید اکبر غلامپور با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به عنوان نخستین مجموعه‌ ورزشی از پروژه‌های هشتگانه ورزشی شهرداری قم، به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه ورزشی در بوستان خانواده اردیبهشت در بلوار کارگر در منطقه ۶ قم واقع شده که با هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت و طی دوسال احداث شده است.

همچنین از خانواده شهید علی اکبر غلامپور تجلیل شد. این تقدیر با حضور مادر و برادر این سردار شهید انجام شد. شهید غلامپور متولد بهمن ماه سال ۱۳۴۱ در قم است که اسفندماه ۱۳۶۳ در اثر اصابت گلوله به ناحیه پهلو در عملیات بدر که با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد در شرق دجله به شهادت رسید. پیکر این شهید در گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع) قم به خاک سپرده شده است.

همچنین از علیرضا نجاتی کشتی‌گیر فرنگی‌کار تیم ملی ایران تقدیر به عمل آمد. نجاتی که در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۹ در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت توانست با صعود به مرحله نیمه‌نهایی سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۲۰ را کسب کند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.