پلمب مرکز دندان‌پزشکی غیرمجاز در قم

شهر بیست/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به وصول شکایت مردمی و پلمب دندان‌سازی و دندانپزشکی غیرقانونی، از مصادره مُهر یکی از دندان‌پزشکان استان و تحویل به سازمان نظام پزشکی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پلمب مرکز دندان‌پزشکی غیرمجاز در قم
شناسه : 12718 | انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، محمود پرهام با بیان اینکه در راستای ارتقای کیفی و کمی در رسیدگی به فعالیت‌های افراد غیرمجاز و مداخله‌گر در امور دندان‌پزشکی و پزشکی، بازرسی‌های منظم و رسیدگی به گزارشات مردمی در دستور کار جدی قرار دارد، اظهار داشت: صبح امروز محل فعالیت فرد فاقد مدرک و صلاحیت در دندان‌سازی و دندان‌پزشکی با دستور مقام محترم قضایی و با حضور نیروی انتظامی پلمب شد.

وی با اشاره به وصول شکایت مردمی نسبت به این محل، از تعدد این نوع پلمب‌ها خبر داد و تصریح کرد: در محل این دندان‌سازی و دندان‌پزشکی غیرقانونی، مهر یکی از دندان‌پزشکان استان مصادره و به سازمان نظام پزشکی تحویل شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم با تأکید بر اینکه شهروندان باید دقت و مراقبت بیشتری داشته باشند و هرگونه رفتار پزشکی مشکوک یا تخلف احتمالی را با سامانه ۱۹۰ در میان گذارند، یادآور شد: این قبیل افراد نه دارای مطب هستند و نه در درمانگاه حضور دارند و به‌صورت غیرقانونی طبابت می‌کنند که عموماً با گزارش مردمی و بازدیدهای مستمر شناسایی می‌شوند.

پرهام همچنین با اشاره به بازدید سرزده از یک مرکز جراحی محدود استان همراه با تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: ضمن بازرسی از کلیه بخش‌ها و اتاق‌های عمل، بحث تعرفه‌ها موردبررسی قرار گرفت و چند مورد تخلف در محل مورد رسیدگی قرار گرفت که اخطار کتبی به این مرکز داده شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز جراحی محدود می‌توانند برخی جراحی‌ها را به‌صورت محدود و یا سرپایی انجام دهند و نهایتاً بیماران تا ۲۴ ساعت تحت مراقبت و بستری  قرار دارند که هزینه‌های آن‌ها دارای نرخ‌گذاری مصوبی است که برخی متخصصان در مرکز یادشده، هزینه بیشتری از بیماران دریافت کرده بودند و خوشبختانه اقدامات لازم قانونی انجام شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.