عملیات احداث شهربازی بزرگ بوستان علوی قم آغاز شد

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، از آغاز عملیات احداث شهربازی بزرگ بوستان علوی با شش میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عملیات احداث شهربازی بزرگ بوستان علوی قم آغاز شد
شناسه : 12715 | انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، پیام جوادیان با بیان لزوم ساخت فضاهای تفریحی در شهر قم برای شهروندان و همچنین مسافرین و زائرین اظهار داشت: شهر قم ازنظر فضاهای تفریحی امکانات کمی دارد که برنامه‌ریزی‌ها به‌منظور رفع این کمبود یکی از اولویت‌های در این سازمان است.

وی، احداث شهربازی را یکی از اولویت‌های سازمان دانست و گفت: با توجه به عدم موفقیت بهره‌بردار قبلی شهربازی بوستان علوی، پیگیری‌های لازم به‌منظور احیای شهربازی بوستان علوی در دستور کار قرار گرفت و پس از تلاش‌های همکاران در واحد حقوقی سازمان، مجوز تخلیه و سلب مالکیت شهربازی از بهره‌بردار قبلی اخذ و قرارداد جدید سرمایه‌گذاری منعقد شد.

مدیر عمل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، رقم سرمایه‌گذاری بهره‌بردار جدید را شش میلیارد تومان اعلام و ابراز کرد: ساخت و تجهیز شهربازی در فضایی بیش از ۶ هزار مترمربع طراحی‌شده که یک هزار مترمربع آن سرپوشیده است.

جوادیان از پایان فاز نخست شهربازی تا پایان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تخلیه و دمونتاژ وسایل موجود شهربازی علوی آغازشده و در مرحله بعد خاک‌برداری و حذف کاربری‌های فرسوده و آماده‌سازی زیرساخت اجرایی شهربازی علوی انجام می‌شود.

مدیر عمل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در فاز نخست شهربازی نصب حداقل ۱۰ وسیله بازی ازجمله ماشین برقی، تاب لوکس، قطار کودک، چرخ فلک سینما سه‌بعدی در قرارداد لحاظ شده و در فاز دوم آن قالیچه علاءالدین، موتور کراس، رنجر و غیره نصب و اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر نصب دستگاه‌های استاندارد و به‌روز بیان کرد: به علت تحریم‌های موجود و عدم پشتیبانی شرکت‌های تولیدکننده خارجی برای تجهیز شهربازی و باهدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی مقرر شد در احداث این مجموعه از دستگاه‌های استاندارد تولید داخل استفاده شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.