توسعه درمانگاه حرم حضرت معصومه(س)/ ایجاد یک طبقه جدید ویژه بخش‌های تخصصی

شهر بیست/ مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از توسعه دارالشفاء کریمه اهل‌بیت(س) تا پایان سال خبر داد و گفت: در همین راستا طبقه جدید درمانگاه در حال ساخت و راه‌اندازی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توسعه درمانگاه حرم حضرت معصومه(س)/ ایجاد یک طبقه جدید ویژه بخش‌های تخصصی
شناسه : 12644 | انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی دارالشفاء حرم کریمه اهل‌بیت(س) و ارائه خدمات مختلف پزشکی به مراجعه کنندگان، بیان کرد: در راستای ارائه خدمات بیشتر به زائران و مجاوران، به دنبال تجهیز و وسعت بخشیدن دارالشفاء در سال جاری هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه دارالشفاء آستان مقدس بانوی کرامت با توجه به عنایت تولیت حرم مطهر و همچنین دستور معاونان، اقداماتی انجام گرفته و یک طبقه جدید به ساختمان درمانگاه اضافه می‌شود.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه در دارالشفاء به دلیل کمبود جای فیزیکی نتوانسته‌ایم پزشکان بیشتری جذب و خدمات بیشتری ارائه کنیم، ادامه داد: امیدواریم این مهم به زودی تحقق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر طبقه جدید درمانگاه که دارای فضایی بیش از ۳۰۰ متر مربع است، ایجاد شود، این امکان را خواهیم داشت که بخش‌های مختلف تخصصی درمانگاه را در فضای توسعه‌یافته جدید، راه‌اندازی و در همین راستا پزشکان بیشتری را برای ارائه خدمت به زائران و مجاوران جذب کنیم.

عباسیان گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم فضای جدید درمانگاه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام را ایجاد کرده و به بهر‌ه‌برداری برسانیم و شاهد ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مراجعه‌کنندگان باشیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.