سی‌وسومین ستاره حرم به بازار نشر می‌آید/ ستارگان حرم ۳۳ جلدی شد

شهر بیست/ محققان و مسئولان دانشنامه ستارگان حرم از عرضه سی‌وسومین این اثر به بازار نشر خبر دادند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سی‌وسومین ستاره حرم به بازار نشر می‌آید/ ستارگان حرم ۳۳ جلدی شد
شناسه : 12641 | انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سی‌وسومین جلد از دوره آثار دانشنامه ستارگان حرم به همت محققان و مدیران فرهنگی و اداری حرم مطهر آماده عرضه به بازار نشر شد.

بر اساس این گزارش زندگی‌نامه بیش از چهارصد ستاره خفته در حرم مطهر در مجموعه ستارگان حرم تدوین‌شده که خلاص‌های از سی جلد آن به‌زودی در دو جلد تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

هدف از نگارش ستارگان حرم، معرفی الگوها و ارائه سیمای درخشان عالمان دین از یک‌سو و کارنامه پربار حوزه‌های علمیه شیعه از سوی دیگر است.
ستارگان حرم از آثاری است که در روزگار غیبت خورشید امامت می‌خواهد حلقه وصلی برای امت باشد و فرزندان اسلام و قرآن را با تربیت یافتگان مکتب آنان آشنا کند.

مسئولان و محققان هسته علمی ستارگان حرم در حالی از انتشار سی و سومین جلد از این مجموعه ارزشمند خبر می‌دهند که دو جلد دیگر (پیش روی این اثر) در حال بازآرایی و سیر بررسی، ویرایش و تدوین نهایی است.

بر اساس این گزارش ستارگان حرم در سیری تعریف‌شده به بررسی زندگینامه محدَثان، مورَخان، فقیهان، مفسران، مبلّغان و الگوهای ایمان و پارسایی و جهاد در قالبی متقن و فشرده و با ادبیاتی ساده و روان پرداخته است که به‌زودی سی و سومین جلد ستارگان به‌زودی در اختیار مردم قرار می‌‍گیرد.

خاطرنشان می‌شود، سی و سومین جلد ستارگان حرم به بررسی شهید محمدحسن ابراهیمی، احمد احمدی، ابراهیم امامزاده زیدی، سید علی‌اکبر پیشوایی یزدی، سید ابوالفضل تولیت، سید محمدباقر حسینی، سید طیب جزایری، هادی حسام واعظ رشتی، سید اسماعیل حسینی مرعشی، سید کمال‌الدین موسوی شیرازی، احمد صابری همدانی، سید محمدمهدی طباطبایی، شهید مسلم قلی پور گیلانی، سید محمد کوثری زاده، سید طالب مروج و محمدمهدی مهندسی پرداخته است.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.