قیمت لباس مدارس ۲ برابر شد

شهر بیست/ رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش‌وپرورش استان قم گفت: باوجود افزایش چند برابری قیمت اکثر اقلام مصرفی، قیمت لباس مدارس نسبت به سال گذشته تنها با افزایش دو برابری مواجه بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قیمت لباس مدارس ۲ برابر شد
شناسه : 12583 | انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، ابوالفضل پورمحمدیان با اشاره به واگذاری بحث مدیریت و نظارت لباس مدارس به سازمان دانش‌آموزی استان اظهار داشت: پیرو مسئولیتی که وزیر آموزش‌وپرورش در یک سال گذشته بر عهده این سازمان قرارداد به همین منظور کارگروهی از مجموع مسئولین سازمانی، نماینده استانداری، اتحادیه پوشاک مدارس و سازمان صنعت و معدن تشکیل شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش‌وپرورش استان قم بابیان پروسه تهیه فرم مدارس تصریح کرد: سازمان صنعت و معدن با تعیین نوع و جنس پارچه که ترجیحاً از پارچه‌های مطلوب و باکیفیت ایرانی هستند همچنین معرفی ۶۰ تولیدی خبره و معتبر استانی کار مربوطه را به انجام رساند.

وی با اشاره به اعتراض برخی از والدین در سال‌های گذشته نسبت به رنگ و مدل لباس دانش آموزان یادآور شد: برخلاف سال‌های گذشته امسال لباس فرم بر اساس انتخاب شورای مدارس که متشکل از مسئولین و برخی از اولیاء دانش آموزان هستند انجام‌شده که رضایتمندی والدین را در پی داشته است.

پورمحمدیان از افزایش دو برابری قیمت لباس مدارس خبر داد و گفت: باوجود افزایش چند برابری قیمت اکثر اقلام مصرفی طی یک سال، نرخ لباس مدارس استان در مقایسه با کل کشور پایین‌ترین نرخ توزیع را داشته به‌طور میانگین مانتو و شلوار متوسط ابتدایی از ۶۲ تا ۷۲ هزار تومان متغیر است.

وی در زمینهٔ نحوه توزیع لباس مدارس افزود: از ابتدای مرداد تا نیمه شهریورماه، توزیع فرم مدارس در تولیدی‌های مشخص‌شده معتبر استان در حال انجام بوده است که تاکنون ۹۵ درصد فرم‌ها توزیع‌شده و به علت عدم مراجعه به‌موقع برخی خانواده‌ها همچنان ادامه دارد.

نوشته های مشابه
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
تقدیر ستاد اقامه نماز از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.