«شاه‌کش» به قم آمد

شهر بیست/ فیلم سینمایی «شاه‌کش» با بازی مهناز افشار و هادی حجازی‌فر در ژانر فیلم‌های پلیسی جنایی در سینماهای قم به روی پرده رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«شاه‌کش» به قم آمد
شناسه : 12499 | انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم سینمایی «شاه‌کش» به نویسندگی و کارگردانی وحید امیرخانی همزمان با سراسر کشور در سینماهای قم به روی پرده رفت.

وحید امیرخانی که پیش از این در مقام کارگردانی فیلم کمدی «در وقت معلوم» ظاهر شده بود، این بار یک فیلم در ژانر فیلم‌های پلیسی جنایی و دلهره آور ساخته است و ماجرای جنازه‌ای را روایت می‌کند که در ارتفاعات کوهستانی و در برف و بوران پیدا می‌شود و به دلیل آنکه امکان انتقال این جنازه به پایین ارتفاعات وجود ندارد آن را به هتل می‌آورند و ورود جنازه به هتل، مهمانان هتل را درگیر مسائل و اتفاقاتی می‌‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «گوزنِ قرمز از پشتِ صخره‌ یخ‌زده، نگاهی به مردِ شکارچی که سیگاری دود می‌کند می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند. گوزنِ قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می‌خواد چی کار کنه. گوزنِ قرمز: اینا که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن… من برمی‌گردم.»

مهناز افشار، هادی حجازی فر، مجید صالحی، مهدی کوشکی، علیرضا کمالی، فرید سجادی حسینی و پیمان مقدمی در فیلم سینمایی «شاه‌کش» نقش آفرینی می کنند.

سینماهای ونوس، تربیت، شهرآفتاب و آوینه قم در آستانه پاییز به استقبال از اکران فیلم «شاه‌کش» رفتند. سینما ونوس این فیلم را در سه سانس ۱۸:۳۰، ۲۰:۱۵ و ۲۲ به روی پرده برده است.

سینما تربیت قم نیز در سه سانس ۱۵، ۱۸ و ۲۲:۳۰ جدیدترین فیلم وحید امیرخانی را اکران کرده و سینما آوینه قم هم این فیلم را در دو سانس ۱۸ و ۲۲:۱۵ به روی پرده برده است.

فیلم سینمایی «شاه‌کش» همچنین در سه سانس ۱۶، ۱۹:۱۵ و ۲۲:۳۰ در سینمای شهرآفتاب قم به روی پرده رفته است.

آنونس فیلم «شاه‌کش» جدیدترین فیلم وحید امیرخانی را ببینید.  

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.