کاهش شدید اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی در قم

شهر بیست/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه در سال گذشته سهمیه مصوب استان برای مشاغل خانگی ۱۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود، گفت: روند ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی به استان از سال ۱۳۹۶ تا سال جاری روند نزولی داشته است و در سال جاری به ۵ میلیارد تومان رسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش شدید اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی در قم
شناسه : 12486 | انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مصطفی کاویانی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به قانون مشاغل خانگی، اظهار کرد: این قانون برای ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در سال‌های گذشته به تصویب رسید و براساس آن شهرداری ملزم به ایجاد بازارچه‌ برای عرضه محصولات خانگی شد.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ مبلغ ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی به استان قم ابلاغ و ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تسهیلات تخصیص یافت، ولی در سال گذشته سهمیه مصوب استان برای مشاغل خانگی ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که تمام آن به بانک‌ها ابلاغ شد و بانک کشاورزی و بانک رفاه کارگران بیشترین همکاری را برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان قم داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: سهمیه ابلاغی مشاغل خانگی استان در سال جاری ۵ میلیارد تومان است که به بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون تخصیص یافت. روند ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی به استان از سال ۱۳۹۶ تا سال جاری روند نزولی داشته است، البته با وجود کاهش اعتبارات سنواتی افزایش سقف اعطای تسهیلات مشاغل خانگی را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۵۴ طرح برای مشاغل خانگی به بانک‌های استان قم معرفی شدند و برای افزایش اعتبارات مشاغل خانگی استان از دولت پیگیری‌ داشتیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.