۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید از مهرماه وارد چرخه اتوبوسرانی قم می‌شود

شهر بیست/ معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با ورود 110 دستگاه اتوبوس جدید و بازسازی اتوبوس‌های کارکرده و همچنین تغییر در خطوط اتوبوسرانی تحولی قابل‌توجه در سیستم اتوبوسرانی قم صورت خواهد گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید از مهرماه وارد چرخه اتوبوسرانی قم می‌شود
شناسه : 12474 | انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷   پرینت

به  گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به تلاش‌های شهرداری قم برای ساماندهی وضعیت اتوبوسرانی و تشویق مردم برای استفاده از این وسیله نقلیه، اظهار کرد: ۱۱۰ دستگاه از اتوبوس‌های خریداری‌شده در حال آماده‌سازی برای ورود به چرخه اتوبوسرانی قم است و مراحل جذب راننده، اخذ قرارداد با شرکت و دیگر مراحل اداری در حال انجام است.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: مصمم هستیم در مهرماه این ۱۱۰ اتوبوس را راه‌اندازی کنیم و در کنار این بازسازی بالغ‌ بر ۱۱۴ اتوبوس در دستور کار قرار دارد که بخشی از آن آغازشده و بخشی دیگر طی چند مرحله انجام خواهد شد که پس از بازگشت این اتوبوس‌ها به چرخه، اتوبوس‌های فرسوده که قابلیت اخذ معاینه فنی ندارند را کنار خواهیم گذاشت.

ذاکریان با اشاره به اینکه هم‌زمان با نوسازی اتوبوس‌ها در حال تغییر خطوط اتوبوسرانی شهر هستیم، ابراز کرد: این تغییرات تقریباً نهایی شده و در حال اخذ مجوزهای لازم هستیم و به‌زودی در نشستی خبری اطلاعات دقیق و نقشه خطوط تصویب‌شده در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با ورود اتوبوس‌های جدید و بازسازی اتوبوس‌های کارکرده و همچنین تغییر در خطوط اتوبوسرانی تحولی قابل‌توجه در سطح شهر صورت خواهد گرفت که امیدواریم بتوانیم اعتماد همشهریان برای استفاده از اتوبوس برای سفرهای درون‌شهری را جذب کرده و خدمتی درخور شهر کریمه اهل‌بیت (س) ارائه دهیم.

نوشته های مشابه
واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.