تراکسی محصول خلاقیت جوانان قمی/ حمایت تراکسی از رانندگان تاکسی

شهر بیست/ مدیر مسئول کانون تبلیغاتی رستار ایرانیان با بیان اینکه تراکسی تابلوی تبلیغاتی ویژه برای داخل تاکسی‌هاست، گفت: این سازه حاصل تجربه جوانان قمی است و برای کمک به تولید طراحی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تراکسی محصول خلاقیت جوانان قمی/ حمایت تراکسی از رانندگان تاکسی
شناسه : 12459 | انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمیدرضا خاکبازان مدیر مسئول کانون تبلیغاتی رستار ایرانیان اظهار کرد: سازه تراکسی در صد و دهمین جلسه رسمی شورای شهر قم با حضور رئیس شورای شهر قم و شهردار قم رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: با این سازه تحولی در عرصه تبلیغات به وجود می‌آید زیرا ایده‌ای نو طراحی، ثبت صنعتی و تولید شده است.

مدیر مسئول کانون تبلیغاتی رستار ایرانیان با بیان اینکه در این سازه در عین سادگی نهایت هنر و خلاقیت به کار برده شده است، گفت: تبلیغات یکی از ابزارهای مهم و تأثیرگذار است که می‌تواند نقش خوبی در جامعه ایفا کند و در کار تجاری، فرهنگی و مذهبی تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه تراکسی تابلوی تبلیغاتی ویژه برای داخل تاکسی‌ها است گفت: این سازه حاصل تجربه جوانان قمی است و برای کمک به تولید طراحی شده است.

خاکبازان خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش رهبری امسال با عنوان رونق تولید نامگذاری شده است و یکی از نقاط ضعف بزرگ تولیدکنندگان کالا و خدمات بحث تبلیغات است که هزینه گزاف دارد و هر مجموعه‌ای نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

وی با بیان اینکه تراکسی می‌خواهد گره از کار تولیدکننده باز و از او حمایت کند، گفت: سازه تراکسی تولید ملی و بومی است و به طور کامل قطعات آن در قم تولید می‌شود. برای آغاز این پروژه هزار نفر روز نیرو مشغول به کار بودند.

مدیر مسئول کانون تبلیغاتی رستار ایرانیان خاطرنشان کرد: اکنون برای ۱۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده و برای ۳۰۰ رانندگی تاکسی درآمد ایجاد کرده است و حدود ۳۰ نفر به طور غیر مستقیم مشغول کار شدند.

مطرح کردن تراکسی در سطح کشور

مدیر بازرگانی کانون تبلیغاتی رستار ایرانیان نیز در این جلسه نگاه به تراکسی را تنها محدود به شهر قم ندانست و افزود: این سازه ابزار خوب و مناسب است که در نظر داریم در سطح کشور مطرح کنیم. تراکسی می‌تواند تغییر خوب در بحث تبلیغات در سطح کشور ایجاد کند.

نوری با بیان اینکه تراکسی از دو کلمه تراکت و تاکسی تشکیل شده است گفت: تراکت و کاتالوگ یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که برای معرفی و کارهای تبلیغاتی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تراکسی و جایگزینی برای کاغذ گفت: اکنون قیمت کاغذ گران شده و برای خرید کاغذ باید ارز از کشور خارج کنیم تا بتوانیم تراکت چاپ کنیم. این ادعا وجود دارد که تراکسی جایگزین بخش عمده‌ای از این هزینه است به طوری که می‌تواند در یک ماه جایگزین هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار عدد تراکت و پوستر شود.

حمایت تراکسی از رانندگانی تاکسی

وی به حمایت تراکسی از رانندگان تاکسی اشاره کرد و گفت: رانندگان از اقشار ضعیف و زحمت‌کش هستند در حالی که کمترین خدمات و امکانات برای رانندگان تاکسی تعریف شده است. در تراکسی رانندگان شریک و همکار هستند و به دو شکل می‌توانند از تراکسی بهره‌مند باشند که درآمد ثابت ماهیانه و خدمات ویژه برای آنها تعریف شده است.

نوری بحث اشتغال را از دغدغه‌های بزرگ کشور عنوان کرد و افزود: تراکسی می‌تواند نقش مثبتی در بحث اشتغال داشته باشد و اگر تراکسی در سراسر کشور داشته باشیم اشتغال را می‌توانیم در شهرهای دیگر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در نظر داریم تراکسی در استان‌های دیگر نیز اجرا شود گفت: سازه با قیمت مناسب در اختیارشان قرار می‌گیرد و تجربه ۹ ماهه به صورت جزوه و رایگان نیز به آنها ارائه می‌شود.

تراکسی رسانه ای جدید است

مجتبی قانونی، رئیس انجمن صنفی تبلیغات استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه اکنون کانون تبلیغاتی به جایگاهی رسیده که بتواند با رسانه جدید در قالب تبلیغات محیطی حرفی برای گفتن داشته باشد، گفت: انجمن صنفی تبلیغات با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی و تبلیغات توانست اقدامات لازم را انجام دهد.

وی انتخابات پیش رو را به عنوان فرصت و تهدید عنوان کرد و افزود: تراکسی رسانه جدید در عرصه حمل و نقل شهری در داخل تاکسی‌ها است که می‌تواند برای معرفی و تبلیغ به کار برده شود که محدودیتی به جز قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور برای آن وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی تبلیغات استان قم با اشاره جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان از طریق تراکسی گفت: بهترین مکانی که توانستند بسته‌های ۱۲۵ هزار تومانی اجناس مردم را بفروشند و هزینه آن را به حساب سیل‌زدگان واریز کنند سازه تراکسی بود که به این منظور ۳۰۰ دستگاه تاکسی درگیر شدند و این رویدادهای فرهنگی و حمایتی مردم را پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد: کانون تبلیغاتی رستار ایرانیان علاوه بر طراحی و تولید به دلیل آنکه کانون آگهی تبلیغاتی هستند می‌توانند از سازه خود بهره‌برداری کنند و اینگونه نیست هر کسی با خرید تراکسی بتواند تبلیغات کند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.