همایش تکریم از خدام اربعین امام حسین(ع) برگزار شد

شهر بیست/ همایش تکریم از خدام اربعین امام حسین(ع) با حضور ۱۲۰۰ موکب‌دار بزرگ مستقر در ایام پیاده‌روی اربعین، در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همایش تکریم از خدام اربعین امام حسین(ع) برگزار شد
شناسه : 12430 | انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، همایش تکریم از خدام اربعین امام حسین (ع) بعد از نماز ظهر و عصر با حضور ۱۲۰۰ موکب‌دار بزرگ مستقر در ایام پیاده‌روی اربعین در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

این موکب‌داران روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در همایشی در مشهد مقدس حضور داشتند و امروز ۲۶ شهریورماه برای شرکت در همایش تکریم خدام امام حسین علیه‌السلام در حرم کریمه‌ اهل‌بیت(س) حضور یافته‌اند.

این همایش با هدف تکریم از خادمان امام حسین علیه‌السلام، وفاق و همدلی بیش از پیش دو ملت ایران و عراق و رساندن پیام پیاده‌روی اربعین حسینی به جهانیان دنبال شده است.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) سخنرانی کرده و در ادامه دو مداح نجفی و کربلایی به مرثیه‌خوانی پرداختند.

زیارت مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه و حضور بر سر سفره کریمانه بانوی کرامت نیز پایان بخش برنامه‌های همایش تکریم از خدام اربعین امام حسین علیه‌السلام بوده است.

این همایش از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه و با همکاری نهادهای امنیتی، خدماتی، انتظامی، سپاه پاسداران و مسئولان ستاد عتبات و ستاد اربعین حسینی استان قم برگزار شده است.

گفتنی است، بعد از پایان همایش، خدام اربعین امام حسین علیه‌السلام، طی مراسم بدرقه‌ای به تهران اعزام شدند تا در روز ۲۷ شهریورماه دیداری با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.