همایش تکریم خدام اربعین در قم برگزار می‌شود/ خادمان اربعین به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

شهر بیست/ رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از حضور خدام اربعین امام حسین(ع) در قم پیش از دیدار با رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: همایش تکریم خدام اربعین با حضور حدود ۱۲۰۰ موکب‌دار بزرگ مستقر در ایام پیاده‌روی اربعین در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همایش تکریم خدام اربعین در قم برگزار می‌شود/ خادمان اربعین به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
شناسه : 12382 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، ابراهیم اسلام‌پناه در گفت‌وگویی از برگزاری همایش تکریم از خدام اربعین امام حسین علیه‌السلام در قم خبر داد و گفت: این همایش با حضور حدود ۱۲۰۰ موکب‌دار بزرگ مستقر در ایام پیاده‌روی اربعین در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

وی افزود: این موکب‌داران روز ۲۴ و ۲۵ شهریورماه به مشهد مقدس مشرف شده و در همایشی شرکت می‌کنند و روز ۲۶ شهریورماه نیز جهت شرکت در همایش تکریم خدام امام حسین علیه‌السلام در حرم کریمه‌ اهل‌بیت(س) حضور خواهند یافت.

رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)با بیان این‌که هماهنگی خوبی با نهادهای امنیتی، خدماتی، انتظامی و سپاه پاسداران در راستای استقبال از این خادمان صورت گرفته است، ادامه داد: استقبال ویژه‌ای از این عزیزان با حضور مسئولان حرم مطهر و همچنین مسئولان ستاد عتبات و ستاد اربعین حسینی استان قم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب شعار امسال مراسم اربعین حسینی با عنوان «الحسین یجمعنا» گفت: امیدواریم با برگزاری همایش تکریم خدام اربعین امام حسین علیه‌السلام، بتوانیم اهداف پیاده‌روی اربعین حسینی را به جهانیان برسانیم و وفاق و همدلی دو ملت ایران و عراق را بیش از پیش فراهم کنیم.

اسلام‌پناه خاطرنشان کرد: همایش تکریم خدام اربعین امام حسین علیه‌السلام بعد از نماز ظهر و عصر روز سه شنبه، (۲۶ شهریورماه) با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت آغاز خواهد شد و در ادامه آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برای حاضران سخنرانی خواهند کرد.

وی، مرثیه‌خوانی توسط دو مداح نجفی و کربلایی، سخنرانی مذهبی از کشور عراق و زیارت مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌ علیها را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد و افزود: بعد از برنامه زیارت نیز میهمانان بر سر سفره کریمانه بانوی کرامت حضور خواهند یافت.

رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: بعد از پایان همایش طی مراسم بدرقه‌ای به تهران اعزام خواهند شد تا در روز ۲۷ شهریورماه دیداری با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند و از توصیه‌ها و بیانات ایشان بهره‌مند شوند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم این همایش بتواند همدلی و هماهنگی خوبی را در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زائران اربعین حسینی فراهم کند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.