با محدود کردن اسنپ در قم مخالفیم

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با بیان اینکه مخالف ایجاد مانع جلوی بخش خصوصی در زمینه خدمات هوشمندی در حوزه شهری هستیم، گفت: با محدود کردن اسنپ از جایگاه ستاد شهر هوشمند مخالفت داریم، البته شهرداری چالش‌هایی را به لحاظ حقوقی با این شرکت دارد اما بخش خصوصی، مجریان خوبی به لحاظ اجرای برنامه‌های هوشمندسازی هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
با محدود کردن اسنپ در قم مخالفیم
شناسه : 12377 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، همایون یزدان پناه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم، هدف از ایجاد شهر هوشمند را کاهش مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: با هوشمندسازی با هزینه کمتر و سریع تر به راهکار حل مشکلات خواهیم رسید، شهر قم از نخستین شهرهایی است که ساختار هوشمندسازی را در این شهر ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در هوشمندسازی مباحث فنی بین ۲۵ درصد تا ۳۰ درصد است و مابقی مباحث هوشمندسازی مباحث غیرفنی همچون مباحث فرهنگی یا ضوابط است، به همین دلیل تحول دیجیتال در شهرداری قم آغاز شد و مدل بومی متناسب با شرایط شهر در این راستا در حال طراحی است.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون نظریه شهر در الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی وجود نداشته است افزود: زیرساخت‌های نرم افزاری برای شهر هوشمند در طول دو سال گذشته طراحی و اجرا شد، اولویت ما شهرداری هوشمند است و انتظار داریم که با همکاری استانداری، هوشمندسازی را در نهادهای دیگر شاهد باشیم.

یزدان پناه، فراگیر شدن خدمات الکترونیک به شهروندان را نیازمند فرهنگ سازی دانست و تصریح کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی در این زمینه اهمیت زیادی دارد، پرداخت الکترونیکی عوارض از چند سال پیش در شهرداری قم ممکن شد، اما این مسئله فراگیر نشد.

وی خاطرنشان کرد: مخالف ایجاد مانع جلوی بخش خصوصی در زمینه خدمات هوشمندی در حوزه شهری هستیم، در این راستا با محدود کردن اسنپ از جایگاه ستاد شهر هوشمند مخالفت داریم، البته شهرداری چالش‌هایی را به لحاظ حقوقی با این شرکت دارد، بخش خصوصی مجریان خوبی به لحاظ اجرای برنامه‌های هوشمندسازی هستند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.