بهره‌برداری مشروط فاز نخست مترو قم تا پایان ۹۹/ خط دوم متروی قم از کدام مسیر شهری عبور می‌کند؟

شهر بیست/ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، زمان بهره‌برداری فاز نخست مترو قم از قلعه کامکار تا میدان مطهری را به شرط تأمین اعتبارات و واگن‌ها تا پایان سال ۹۹ دانست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌برداری مشروط فاز نخست مترو قم تا پایان ۹۹/ خط دوم متروی قم از کدام مسیر شهری عبور می‌کند؟
شناسه : 12354 | انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، محسن بهشتی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مترو قم اظهار داشت: چندی قبل معاون فنی سازمان برنامه و بودجه کشور از روند اجرای پروژه مترو قم بازدیدی داشتند که قول مساعدی برای افزایش و تخصیص اعتبارات برای اجرای این پروژه داده شد.

وی با بیان اینکه فاز نخست خط اول مترو قم در ۵٫۲ کیلومتر در حال فعالیت عمرانی است، ابراز کرد: فاز نخست این خط از قطعه کامکار تا میدان مطهری به شرط تأمین اعتبارات و واگن‌ها تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به تصویب اجرای خط دوم مترو قم از شهرک پردیسان اضافه کرد: خط دوم مترو به دلیل حذف منوریل از میدان مطهری تا پردیسان، اجرا می‌شود که توجیه فنی بیشتری نسبت به اجرای منوریل در این مسیر دارد.

وی با تأکید بر اینکه خط دوم مترو از بافت پرتراکم جمعیتی شهر عبور می‌کند، یادآور شد: این خط به طول ۱۶٫۵ کیلومتر از بافت پرتراکم پردیسان، شهرک قدس، شهرک مهدیه، بلوار صدوقی، صفائیه، ارم و باجک اجرا می‌شود.

بهشتی آخرین وضعیت اجرای منوریل شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: ۴٫۷ کیلومتر اجرای منوریل از انتهای مسیر رودخانه تا میدان مطهری مصوبه استان و شورای عالی ترافیک داشته که مقررشده با تأمین مالی این مسیر اجرایی شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.