مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

سند راهبردی سینمایی استان قم تدوین شود

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بر لزوم تدوین سند راهبردی و چشم انداز سینمایی استان قم در شورای سیاست‌گذاری سینمایی استان تأکید کرد و گفت: این سند در آینده به عنوان مبنای حرکت و توسعه در بخش سینمایی استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سند راهبردی سینمایی استان قم تدوین شود
شناسه : 12325 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید موسی حسینی کاشانی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای سیاست‌گذاری سینمایی قم که به مناسبت روز ملی سینما برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، گفت: هم‌اکنون حدود ۱۵ انجمن صنفی ادبی، فرهنگی، هنری و مطبوعاتی در زیرمجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم فعالیت می‌کنند که می‌توانند در حوزه اجرایی بازوی قوی و مورد اعتماد باشند.

وی، یکی از سیاست‌های مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان‌ها عنوان کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتقاد دارد که ایران فقط تهران نیست و بر همین اساس، ۲۰درصد بودجه این وزراتخانه را به برگزاری جشنواره‌ها و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان ها اختصاص داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با ابراز خرسندی از تشکیل خانه سینمای مستند قم، گفت: روند شکل‌گیری این انجمن به خوبی و در کمترین زمان ممکن انجام شد و حمایت‌های لازم را از آن خواهیم داشت.

حسینی کاشانی همچنین افزود: با تعامل و همکاری سینماداران استان، تعیین سانس ویژه برای اکران فیلم‎های مستند در طول هفته برنامه ریزی شود.

وی همچنین بر لزوم تدوین سند راهبردی و چشم انداز سینمایی استان قم در شورای سیاست‌گذاری سینمایی استان تأکید کرد و گفت: این سند در آینده به عنوان مبنای حرکت و توسعه در بخش سینمایی استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین خواستار همدلی، هم‌گرایی و انسجام انجمن های صنفی حوزه سینما شد و افزود: تثبیت و تقویت انجمن‌های صنفی جهت ارائه نتایج بهتر و موفق‌تر دنبال شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.