قرار نیست دیگران برای حرم قانون تعیین کنند

شهر بیست/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: مباحث مرتبط با حرم مطهر باید توسط مدیران حرم و متخصصان امر تصمیم‌گیری شود و قرار نیست که دیگران برای حرم مطهر قانون تعیین کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قرار نیست دیگران برای حرم قانون تعیین کنند
شناسه : 12302 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در نشست بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های دهه اول محرم و مراسم های روزهای تاسوعا و عاشورا که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با تاکید بر اینکه رفع آسیب‌ها و نقاط ضعف، تجربه‌اندوزی و عبرت‌آموزی در برنامه‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: باید از تجارب کسب‌شده برای برگزاری مطلوب‌تر برنامه‌های مختلف در آینده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ما به دنبال تعریف نادرست و انتقاد بی‌جا از عملکردها و افراد نیستیم، اضافه کرد: جلسات و برنامه‌های مختلف حرم مطهر بانوی کرامت برای احیای امر اهل‌بیت(ع) است به همین علت وقتی کار خود را ارزیابی می‌کنیم متوجه می‌شویم که مورد رضایت اهل‌بیت(ع) است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: هر چند مباحث امنیتی به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد اما مباحث مرتبط با حرم مطهر باید توسط مدیران حرم و متخصصان امر تصمیم‌گیری شود و قرار نیست که دیگران برای حرم مطهر قانون تعیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تاکید بر اینکه ما مقابل بدعت‌ها و انحراف‌ها ایستادگی می‌کنیم، تصریح کرد: هر چند باید از آسیب‌های مراسم عزای امام حسین علیه‌السلام کاسته شود اما اصول عزاداری و مقدسات مورد توجه مردم باید حفظ شود چراکه مراسم عزای ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام از بزرگ‌ترین شعائر اسلامی است.

وی بر لزوم استفاده از مداحان و سخنرانان مختلف در حرم مطهر بانوی کرامت تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نوجوانان با تجربه و توانمند برای قرائت قرآن کریم، اذان و اقامه مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.