آتش سوزی سمند در قم مادر و دو کودک را به کام مرگ کشاند

شهر بیست/ سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: یک دستگاه خودروی سمند در قم دچار حریق شد که در این حادثه مادر و دو کودک دختر یک و دو ساله در دم جان باختند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آتش سوزی سمند در قم مادر و دو کودک را به کام مرگ کشاند
شناسه : 12295 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی گفت: امروز ۲۱ شهریور در محور اتوبان قم – تهران و در کیلومتر ۱۷ برخورد شدید خودروی سمند منجر به حریق خودرو شد که در این حادثه تلخ و ناگوار متأسفانه سه سرنشین خودرو ( مادر و دو کودک ) به علت شدت آسیب‌های وارده و سوختگی در محل فوت کردند.

وی ادامه داد: دو نفر از مصدومان نیز پس از دریافت اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با دو دستگاه آمبولانس به یکی از بیمارستان‌های سطح شهر قم منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم تصریح کرد: آمبولانس اورژانس قم در کمترین زمان ممکن و ۴ دقیقه پس از اطلاع به این مرکز در محل حادثه حاضر شد اما شدت حادثه به گونه‌ای بود که مصدومان در دم فوت کردند.

فراهانی در ادامه ابراز داشت: روز گذشته نیز سه حادثه در سطح استان انجام شد که منجر به اعزام بالگرد به هر سه حادثه شد.

وی گفت: یکی از حوادث مربوط به تصادف دو خودروی سنگین در جاده قدیم قم – تهران بود که منجر به فوت دردم یک مرد و مجروح شدن یک نفر دیگر شد که مجروح توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم ادامه داد: در حادثه دیگر که در محور قم – نیزار رخ داد، واژگونی خودروی سواری چهار مجروح برجا گذاشت که در این حادثه متأسفانه وضعیت دو نفر از مجروحان بدحال گزارش شد که به همین جهت علاوه بر اعزام دو دستگاه آمبولانس بالگرد اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شد.

فراهانی گفت: در حادثه دیگر روز گذشته در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی طغرود سه مصدوم داشت که با توجه به وخامت حال یکی از مصدومین اورژانس هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.