ویزیت رایگان ۲ هزار تن در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در قم

شهر بیست/ مسئول فنی پایگاه درمانی صلواتی سیدالشهدا(ع) قم گفت: بیش از ۲ هزار تن در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در این درمانگاه ویزیت و از خدمات تخصصی و فوق تخصصی به‌صورت رایگان بهره‌مند شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ویزیت رایگان ۲ هزار تن در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در قم
شناسه : 12285 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید محمدحسن طاهایی افزود: این درمانگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها درمانگاه صلواتی استان در سطح تخصصی و فوق تخصصی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با مشارکت ۵۵ پزشک و پیراپزشک به‌صورت صلواتی به عزاداران و نیازمندان ارائه خدمت می‌کند.

وی با اشاره به سابقه فعالیت ۲۰ ساله این درمانگاه ادامه داد: این خدمات تخصصی و فوق تخصصی شامل اطفال، چشم‌پزشکی، داخلی، ارتوپدی، طب فیزیکی، تغذیه، اعصاب و روان، مامایی و همچنین گوش، حلق و بینی است.

مسئول فنی پایگاه درمانی صلواتی سیدالشهدا(ع) قم افزود: پزشکان استان همواره در قالب بسیج پزشکان و تیم‌های بهداشتی و درمانی تخصصی در تمام میدان‌هایی که نیاز به مشارکت آن‌ها باشد، حضورداشته و بدون چشم‌داشت به ارائه خدمت به مردم و نیازمندان می‌پردازند.

طاهایی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که نیازمند بودن مراجعه‌کنندگان به این پایگاه اثبات شود، درمان آن‌ها پس از تاسوعا و عاشورا نیز به‌صورت رایگان در مراکز درمانی قم ادامه خواهد یافت.

این پایگاه در دبیرستان دین و دانش خیابان ۱۹ دی هرساله در روزهای تاسوعا و عاشورا مستقر می‌شود و با حضور متخصصان رشته‌های مختلف به ارائه خدمات به‌صورت رایگان می‌پردازد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.