ساخت ِالِمان‌های عاشورایی، بیرق، کاسه و سقا در ایام محرم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: ۱۰ المان زنجیر مرتبط با موضوع عزاداری در قم ساخته و 10 المان بیرق با موضوع سفر امام حسین علیه‌السلام نیز با همراهی هیئت بسیج دانشگاه تهران آماده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساخت ِالِمان‌های عاشورایی، بیرق، کاسه و سقا در ایام محرم
شناسه : 12274 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در گفت‌وگو با شهر نیوز، با اشاره به اینکه در راستای فضاسازی ایام دهه اول محرم، موضوع احیا، بازسازی و نصب المان‌های مناسبتی را داشتیم که یادآور فضا و جغرافیای عاشورا باشد، اظهار داشت: ۱۰ المان زنجیر مرتبط با موضوع عزاداری داشتیم و ۱۰ المان بیرق با موضوع سفر امام حسین علیه‌السلام تدارک دیدیم که این کار را با همراهی هیئت بسیج دانشگاه تهران انجام دادیم.

وی با بیان اینکه ۱۰ المان با موضوع کاسه و سقا که به بحث تشنگی و موضوع عطش در کربلا اشاره دارد نیز در محرم امسال اکران شد، تأکید کرد: ۳۰ درصد از این المان‌ها تقریباً جدید اکران شدند که با موضوع امسال شهرداری قم در عاشورای حسینی هستند.

موسوی منش تصریح کرد: همه این کارها خروجی فراخوان‌هایی است که ما در طول سال برگزار می‌کنیم. این خروجی‌ها بحث فراخوان سال ۹۷ است که در شهر نگارِ دو، ۲۶۵ نفر هنرمند از سطح کشور مشارکت کردند و ۹۹۰ اثر به‌دست ما رسید که از بین آنها تعدادی انتخاب شده که در فاز دوم، تعدادی از آنها انجام شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.