خدمت‌رسانی ۲۵۰۰ نیروی خدماتی شهرداری قم در روزهای تاسوعا و عاشورا

شهر بیست/ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: حدود ۲۵۰۰ نفر از پرسنل خدمات شهری و فضای سبز در روزهای تاسوعا و عاشورا در سه شیفت کاری نظافت و پاک‌سازی سطح شهر را به عهده داشتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمت‌رسانی ۲۵۰۰ نیروی خدماتی شهرداری قم در روزهای تاسوعا و عاشورا
شناسه : 12263 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به خدمات شهرداری قم در دهه اول ماه محرم به‌ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: شهرداری با ستادهای هشت‌گانه مناطق به جهت خدمات‌رسانی و تقسیم‌کاری برای ایام محرم و نسبت به هسته مرکزی شهر و عزاداری پیرامون حرم مطهر و مسجد جمکران، ستادهایی را مستقر کرد تا خدمات در این ایام نسبت به نظافت، پاک‌سازی و شستشو و ایستگاه‌های صلواتی را دنبال کنند.

وی اضافه کرد: سیاه‌پوش و فضاسازی سطح شهر یکی از موضوعات مهمی بود که امسال ۲۳ هزار مترمربع سیاه‌پوش، ۱۲۰ هزار متر ریسه طولی مشکی، نصب ۳۰ المان بیرق، زنجیر و کاسه سقا ویژه ایام محرم و عاشورا، نصب ۱۲۰ استیکر با پایه سرو صورت گرفت که در میدان بزرگ امام خمینی(ره)، میدان آستانه و سطح شهر نصب شدند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل خدمات شهری و فضای سبز در روزهای تاسوعا و عاشورا به‌صورت ویژه در سه شیفت کاری نظافت و پاک‌سازی سطح شهر را به عهده داشتند، گفت: ۲۷۰ ایستگاه صلواتی را به‌صورت متمرکز مجوز دادیم که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت و ارزیابی این ایستگاه‌ها نیز برای برنامه‌ریزی سال آینده در دستور کار قرار دارد.

وی از تجهیز بوستان‌های سطح شهر جهت استفاده زائران در ایام محرم خبر داد و افزود: به‌صورت ویژه در مورد بوستان‌های شهر برنامه‌ریزی شد که خدماتی به زائرین و مسافرین صورت پذیرد و علاوه بر بوستان‌های فدک و نیایش، بوستان امام رضا(ع) و بوستان مهدی نیز به‌صورت ویژه برای زائرین در نظر گرفته شد که بتوانند به‌عنوان کمپ استراحت و اسکان در اختیار داشته باشند.

میرهادی از برپایی نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در ستادهای هشت‌گانه در سطح شهر گفت و تصریح کرد: هشت هزار متر داربست برای هدایت دسته‌های عزاداری در میدان آستانه و میدان بزرگ امام خمینی(ره) نصب شد و برای مراسم شام غریبان نیز ستاد منطقه هفت، اقدام به تهیه دو هزار جاشمع

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.