بسیج دستگاه‌های خدمات‌رسان برای خدمت به عزاداران حسینی + تصاویر

شهر بیست/ دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان استان قم هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و اطراف حرم مطهر مستقر شده و خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بسیج دستگاه‌های خدمات‌رسان برای خدمت به عزاداران حسینی + تصاویر
شناسه : 12227 | انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، با آغاز ماه محرم‌الحرام آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خود را برای میزبانی از خیل عزاداران حسینی آماده کرده و در بخش‌های خدمات زائر به جمعیت خادمان خود افزوده است تا بتواند به شیوه مطلوبی بستر زیارت را برای زائران فراهم سازد.

حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان نگین شهر مقدس قم از شب تاسوعا تا غروب عاشورا به صورت ویژه مورد توجه دسته‌های عزاداری قرار گرفته و عزاداران حسینی از نقاط مختلف شهر و استان قم برای عرض تسلیت به محضر بانوی کرامت مشرف می‌شوند.

روند ارائه خدمات مختلف درمانی، بهداشتی، امدادی، امنیتی و رفاهی به زائران و مجاوران حرم مطهر طی روزهای تاسوعا و عاشورا با توجه به حضور صدها هزار عاشق در حرم مطهر سخت‌تر می‌شود به همین علت دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز با هماهنگی آستان مقدس به میدان خدمت وارد می‌شوند تا عزاداران حسینی در بهترین شرایط به آیین‌های عزاداری خود بپردازند.

تاسوعا و عاشورا حضور سبزپوشان نیروی انتظامی و سپاه، سفیدپوشان اورژانس و هلال احمر، نارنجی‌پوشان شهرداری، قرمزپوشان آتش‌نشانی و سیاه‌پوشان رسانه در کنار عزاداران حسینی به‌خوبی قابل مشاهده است که هر کدام با تجهیزات خاص خود در مسیر دسته‌های عزاداری مستقر شده‌اند و بدون وقفه و ۲۴ ساعته درحالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز به عزاداران حسینی خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.