آماده‌باش کامل و استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در تاسوعا و عاشورا/ لزوم توجه به نکات ایمنی در مراسم خیمه‌سوزان

شهر بیست/ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: از تمامی عزاداران درخواست می‌شود در هنگام خیمه‌سوزان حتماً مراقب کودکان و افراد سالخورده باشند و به هیچ عنوان در کنار پست‌های برق و مخابرات و همچنین درختان و خودروهای پارک شده کنار خیابان، اقدام به آتش زدن خیمه نکنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش کامل و استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در تاسوعا و عاشورا/ لزوم توجه به نکات ایمنی در مراسم خیمه‌سوزان
شناسه : 12173 | انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی با اشاره به استقرار خودروها و اکیپ‌های عملیاتی آتش‌نشانی در سطح شهر جهت برقراری ایمنی عزاداران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم جهت برقراری ایمنی عزاداران در ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین شام غریبان اقدام به استقرار و آماده‌باش خودروهای عملیاتی و اکیپ‌های موتوری نموده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: استقرار خودروهای عملیاتی و اکیپ‌های موتوری در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از ساعات اولیه روز تاسوعا تا پایان مراسم شام غریبان ادامه خواهد داشت.

کریمی تصریح کرد: بازدید از تکایا و هیئت‌های مذهبی و موکب‌های پخش نذورات در سطح شهر از اولین روز ماه محرم توسط نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به صورت مستمر انجام و تمامی نکات ایمنی گوشزد و آموزش‌های لازم در این خصوص به مسئولین هیئت‌ها داده شده است.

وی افزود: از تمامی عزاداران عزیز درخواست می‌شود در هنگام اجرای مراسم خیمه سوزان حتماً مراقب کودکان و افراد سالخورده باشند و به هیچ عنوان در کنار پست های برق و مخابرات و همچنین درختان و خودروهای پارک شده کنار خیابان اقدام به آتش زدن خیمه نکنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تأکید کرد: از عزاداران محترم تقاضا می‌شود در پایان مراسم شام غریبان حتماً شمع‌های روشن را خاموش نموده و محل عزاداری را ترک نمایند تا شاهد حوادث و آتش‌سوزی‌های ناگوار نباشیم.

کریمی تصریح کرد: خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی و اکیپ های موتوری در اطراف حرم مطهر، خیابان آستانه، پارکینگ شرقی، چهار راه بازار، میدان مطهری، میدان سعیدی، میدان جانبازان، تقاطع آذر و عمار یاسر، پل حجتیه، درب باب الجواد، بیت رهبری، جمکران و عوارضی قم تهران مستقر خواهند شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.