نماز جماعت ظهر عاشورا در قم به امامت آیت‌الله شبیری زنجانی اقامه می‌شود

شهر بیست/ معاون اجرایی آستان بانوی کرامت گفت: نماز جماعت ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله سیدموسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید جهان شیعه اقامه خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نماز جماعت ظهر عاشورا در قم به امامت آیت‌الله شبیری زنجانی اقامه می‌شود
شناسه : 12097 | انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، هادی محمودنژاد امروز در نشست هماهنگی اقامه نماز ظهر عاشورا که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌‌بیت(س) برگزار شد، بابیان اینکه حرم مطهر بانوی کرامت از ظرفیت‌های و بسترهای موجود برای برپایی باشکوه نماز جماعت ظهر عاشورا استفاده خواهد کرد، عنوان کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام در صحن امام رضا علیه‌السلام نماز جماعت متفاوتی را برپا کرده و این نماز جماعت را به خیابان‌های منتهی به حرم مطهر متصل کنیم.

وی گفت: با تدبیر تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم نماز جماعت ظهر عاشورا امسال به امامت آیت‌الله سیدموسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید جهان شیعه اقامه خواهد شد.

معاون اجرایی آستان بانوی کرامت ادامه داد: خادمان حرم مطهر طی روز عاشورا ویژه‌تر از روزهای دیگر در خدمت زائران و مجاوران هستند و همانند سال گذشته برای میزبانی از هیئت‌های مذهبی و اقامه نماز جماعت ظهر برنامه‌ریزی‌ مطلوبی انجام داده‌‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مشخص کردن جهت قبله اقامه نماز به‌ویژه برای خیابان‌های منتهی به حرم مطهر باید موردتوجه قرار گیرد.

همچنین، معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت اقامه باشکوه نماز جماعت ظهر عاشورا امسال به دنبال این هستیم تا با انجام هماهنگی‌های لازم به‌صورت پررنگ‌تری به این اهم بپردازیم.

محمد واحدی بابیان اینکه حرم مطهر در برپایی نماز جماعت ظهر عاشورا به تجربه مطلوبی رسیده است، اضافه کرد: تغییر زمان حرکت برخی از دسته‌جات عزاداری و هماهنگی با آن‌ها برای اقامه نماز جماعت مهم‌ترین موضوع است که دنبال خواهد شد.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.