کمک ۶۳۲ میلیون تومانی قمی‌ها به دانش آموزان نیازمند

شهر بیست/ مردم نیکوکار استان قم در مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۶۳۲ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کمک ۶۳۲ میلیون تومانی قمی‌ها به دانش آموزان نیازمند
شناسه : 11986 | انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، علی شهبازی نیا، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم، با اشاره به اینکه این جشن همه ساله در آستانه سال تحصیلی با هدف تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود گفت: امسال نیز مرحله اول این جشن در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه با شعار « با رنگ مهر رؤیایی را بسازیم » در پایگاه‌های این نهاد و مصلّاهای نماز جمعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه ارزش انواع کمک‌های مردمی تاکنون ۶۳۲ میلیون تومان بوده است گفت: از این مبلغ بیش از ۱۵۵ میلیون تومان کمک نقدی و مابقی کمک‌های غیر نقدی شامل لوازم التحریر، کیف ، کفش و… به ارزش ۴۷۷ میلیون تومان است.

شهبازی‌نیا افزود: اگر کمک‌های مردم بیشتر به صورت نقدی باشد، ما بهتر می‌توانیم دانش آموزان نیازمند را در تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز به انتخاب و سلیقه خودشان یاری کنیم چرا که همه ما اعتقاد داریم خرید در بازار لذت خاصی برای کودکان دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم تصریح کرد: کمک‌های مردم نیک اندیش در جشن عاطفه‌ها، در اسرع وقت در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می‌گیرد تا این عزیزان مشکلی برای شروع سال تحصیلی نداشته باشند.

وی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان را از اهداف مهم جشن عاطفه‌ها برشمرد و گفت: حدود ۱۵۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در حال چاپ است که در روزهای آغازین مهر ماه بین دانش آموزان توزیع خواهد شد تا به فضل الهی آنها هم بتوانند در روز دهم مهر ماه به‌صورت پر شور در این جشن شرکت کنند.

شهبازی‌نیا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۵۰۰ دانش آموز یتیم و نیازمند استان قم از خدمات مستمر و مقطعی این نهاد مقدس بهره مند می‌شوند خاطر نشان کرد: مردم متدیّن و خیراندیش می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یا با شماره گیری #۵*۰۲۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.