دستگیری سارقان ۶۶ هزار دلاری منزل فوتسالیست معروف

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارقان 66 هزار دلاری منزل فوتسالیست لژیونر در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری سارقان ۶۶ هزار دلاری منزل فوتسالیست معروف
شناسه : 11956 | انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: با طرح شکایت برادر بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور و عضو تیم باشگاهی فوتسال یکی از کشورهای شرق آسیا در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر سرقت ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار از منزل وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قم قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اذعان داشت جهت حضور در منزلی فصلی، به همراه اعضای خانواده و دوستان خانوادگی منزل خود در قم را ترک و پس از بازگشت از مسافرت متوجه سرقت پول متعلق به برادرش می شود این درحالی است که در منزل مذکور هیچ گونه بهم ریختگی و یا تخریب قفل صورت نگرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این که یکی از اعضای فامیل به عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از وی خواسته شد تا جهت ارائه توضیحات در مدت تعیین شده خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کند.

آقاخانی اضافه کرد: در ادامه با حضور نامبرده و در پی اظهارات ضد و نقیض وی، برابر هماهنگی های قضائی منزلش مورد بازرسی قرار گرفت و ۲ هزار و ۵۰۰ دلار مسروقه کشف شد.

وی گفت: نامبرده دائماً اظهار بی اطلاعی از سرقت می کرد بنابراین موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این که ردپای مدیر باشگاه ورزشی شاکی و همسرش به پرونده سرقت باز شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با دستگیری افراد مذکور مشخص شد هر دو از سارقان سابقه دار هستند متهمان ابتدا قصد کتمان حقیقت داشته اما با توجه به شواهد موجود سرانجام لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند از سال های گذشته به عنوان مدیر باشگاه بدنسازی شاکی فعالیت داشته و طی این مدت از وضعیت مالی خوب اعضای خانواده و نگهداری دلار در منزل وی اطلاع دارند.

آقاخانی در خصوص نحوه سرقت افراد مذکور بیان داشت: متهم اصلی کلید منزل شاکی را از داخل خودرو وی خارج و در فرصتی مناسب کلید یدک تهیه و پس از اطلاع از خالی بودن منزل موصوف، نسبت به سرقت اقدام و برای گمراه کردن مأموران مقادیری از دلارها را در پشت کولر فامیل شاکی مخفی کرده و مقادیری نیز به حساب همسرش واریز می کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که کلیه وجوه مسروقه کشف و تحویل مال‌باخته شده است، گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.