با موضوع شب یلدا و گرانی آجیل

سی و هشتمین محفل طنز قمپز برگزار شد

شهر بیست/ سی و هشتمین محفل طنز قمپز با موضوع «شب یلدا و گرانی آجیل» در حوزه هنری قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سی و هشتمین محفل طنز قمپز برگزار شد
شناسه : 1187 | انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، سی و هشتمین محفل طنز قمپز شامگاه چهارشنبه بیست و هشتم آذرماه با حضور مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و علاقه مندان به شعر طنز در حوزه هنری قم برگزار شد.

مهمان ویژه محفل سی و هشتم، محمدمجتبی احمدی از شاعران و روزنامه نگاران حوزه طنز مکتوب بود. او دبیر هفت دوره جشنواره طنز استان کرمان هم بوده است.    

چیدمان دکور و فضای این برنامه متناسب با شب یلدا بود و بسیاری از حضار را در هنگام ورود به برنامه شگفت زده کرد و عباس احمدی از آن به عنوان «هیئت آوارگان قمپز» یاد کرد.

موضوع برنامه سی و هشتم نیز در رابطه با شب یلدا و گرانی آجیل بود و شاعران طنز، آثار خود را در این زمینه آماده کرده بودند.

در ابتدای برنامه طنز قمپز، کلیپی از مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد از شاعران طنزپرداز پخش شد. عباس احمدی از استاد نصرآباد به عنوان یکی از بزرگان شعر طنز معاصر یاد کرد و گفت: ایشان بعد از چهره های تمام ناشدنی مثل مرحوم ابوالقاسم حالت، ابوتراب جلی، عمران صلاحی و بزرگان دیگر، به نوعی پرچمدار عرصه طنز مکتوب در حوزه شعر و نثر بود.

در ادامه محسن گایینی، یحیی سلطانی، جعفریان، احمدرضا پاک نژاد، سید جواد یثربی، طاهره سادات ملکی، امین شغیعی، حسین فیض اخلاقی، منوره ساداتی نمایی، محمدحسین مهدویان، سخایی، فرهاد موحدی و سیدجواد میرصفی آثار طنز خود را درباره «شب یلدا و گرانی آجیل» خواندند.

در میانه برنامه، عوامل برنامه طنز قمپز، با تواختن موسیقی ویژه تولد و تهیه کیک با تصویر عباس احمدی، او را غافلگیر کردند. عباس احمدی متولد شب یلدای سال ۱۳۵۷ هست و شمع چهل سالگی خود را در محفل طنز قمپز فوت کرد.    

همچنین از طاهره سادات ملکی، سید جواد یثربی، سید جواد میرصفی و یحیی سلطانی به عنوان چهار برگزیده سی و هشتمین محفل طنز قمپز تجلیل شد.  

عباس احمدی در پایان این نشست از برگزاری سی و نهمین محفل طنز قمپز با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست قم به مناسبت «روز هوای پاک» در اواخر دی ماه خبر داد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.