دعوا میان قمی‌ها بالا گرفت

شهر بیست/ مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی قم گفت: بیشترین مراجعه به پزشکی قانونی در چهار ماه اول سال جاری با رقم ۴هزار و ۵۷۴ مورد مربوط به بررسی صدمات حاصل از نزاع و درگیری بوده و مقایسه این آمار با تعداد پرونده‌های نزاع در مدت مشابه سال گذشته متاسفانه حاکی از رشد هشت درصدی در این مورد است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دعوا میان قمی‌ها بالا گرفت
شناسه : 11862 | انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، ابوالفضل رضایی زواره روز یکشنبه در گفت‌وگویی گفت: در مقایسه آمار پرونده های تشکیل شده در چهار ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایشی معادل چهار درصد مشاهده می شود که بیشترین میزان این مراجعات مربوط به نزاع و درگیری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲ هزار و ۶۸۴ پرونده سرپایی در چهار ماه اول سال جاری در مراکز پزشکی قانونی تشکیل شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۲ هزار و ۱۵۸ مورد بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که بیشترین مراجعه به پزشکی قانونی در چهار ماه اول سال جاری با رقم ۴ هزار و ۵۷۴ مورد مربوط به بررسی صدمات حاصل از نزاع و درگیری بوده و مقایسه این آمار با تعداد پرونده های نزاع در مدت مشابه سال گذشته متاسفانه حاکی از رشد هشت درصدی در این مورد است.

وی گفت: همچنین ضمن این بررسی مشخص شد که تعداد مصدومان حوادث ترافیکی و سوانح رانندگی در مدت زمان یاد شده در امسال نسبت به سال گذشته، کاهش ۲ درصدی داشته، به طوری که این رقم در چهار ماه اول سال جاری به ۳ هزار و ۴۴۵ مورد رسیده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.