همایش دوچرخه‌سواری با شعار «مصرف بهینه آب» در قم برگزار شد

شهر بیست/ همایش دوچرخه‌سواری با شعار «مصرف بهینه آب» همزمان با هفته دولت و به همت شرکت آب و فاضلاب و همکاری اداره کل ورزش و جوانان قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همایش دوچرخه‌سواری با شعار «مصرف بهینه آب» در قم برگزار شد
شناسه : 11767 | انتشار : ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم، شرکت‌کنندگان در همایش دوچرخه‌سواری که امروز جمعه با شعار «مصرف بهینه آب» مسیر بین حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد جمکران به صورت رفت و برگشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، بر ضرورت مصرف بهینه آب، صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف در مصرف این مایع حیاتی تأکید کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان این همایش که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و برخی دیگر از مسئولان استان برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه به اهمیت و نقش آب در زندگی اظهار داشت: مصرف بهینه آب باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه مورد توجه قرار گیرد و هر روز بیش از گذشته بر آن تاکید شود.

علی جان صادق پور با بیان اینکه کشور ما به ویژه استان قم در اقلیمی نیمه‌خشک و کم آب قرار دارد، خاطرنشان کرد: به همین علت باید منابع آبی را که در دسترس داریم به درستی مدیریت کنیم و مصرف بهینه را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

وی فرهنگ‌سازی را ضرورت فراگیر کردن مصرف بهینه آب در جامعه دانست و گفت: در زمینه فرهنگ‌سازی می‌توان از روش‌های مختلفی از جمله ورزش بهره برد و در غالب حرکت‌های نمادین ورزشی «مصرف بهینه آب» را به جامعه منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به محدودیت منابع آبی، تجدید ناپذیر بودن آب و صرف هزینه‌های سنگین برای رسیدن آن به دست مردم گفت: با استفاده درست از مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری می‌توان این مایع حیاتی را برای نسل‌های آینده حفظ کرد.

وی در ادامه بر ضرورت پرداختن به امر ورزش در جامعه نیز تأکید کرد و یادآور شد: برای حفظ سلامتی جسم و روح و افزایش نشاط در جامعه برگزاری همایش ورزش‌های همگانی از جمله پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و… به نوعی ترویج یک امر به معروف است.

صادق‌پور در پایان از همکاری اداره کل ورزش و جوانان، اورژانس، راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌هایی که شرکت آب و فاضلاب را در زمینه برگزاری این همایش دوچرخه‌سواری یاری رساندند، قدردانی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این همایش در سخنانی از ابتکار و خلاقیت مدیریت شرکت آب و فاضلاب در برگزاری همایش‌های ورزشی قدردانی کرد و با بیان اینکه حرکت آبفای استان می‌تواند الگوی سایر دستگاه‌های دولتی باشد، گفت: حمایت شرکت آب و فاضلاب از فعالیت‌های ورزشی هم در مصرف بهینه آب و هم در رشد توسعه ورزش نقش تأثیرگذاری دارد.

رسول منعم با تأکید بر اینکه ورزش گروهی منجر به طول عمر انسان می‌شود، یادآور شد: فراگیر شدن ورزش همگانی در بین کارکنان دولت نیز می‌تواند رادمان و بازده کاری را ارتقا داده و اتحاد و دوستی را بین همکاران یک سازمان افزایش دهد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.