آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس کمیته امداد:

روزی نیست از خانه بیرون بروم و صدقه ندهم

شهر بیست/ این مرجع تقلید با بیان اینکه انسان با خواندن آیت الکرسی و صدقه دادن می‌تواند خطرات را از خودش دور کند، افزود: من هر روز را با صدقه شروع می‌کنم و صدقه می‌دهم و روزی نیست از خانه بیرون بروم و صدقه ندهم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
روزی نیست از خانه بیرون بروم و صدقه ندهم
شناسه : 1176 | انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از مهر قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی(ره) که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد نشان از این دارد که این مرکز بیشتر مورد اعتماد مردم واقع شده است.

وی افزود: خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد حاکی از آن است که درجا نمی‌زند و همواره رو به جلو در حرکت است و کارهای خود را توسعه می‌بخشد.

این مرجع تقلید ابراز کرد: در این وضعی که مردم از لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند، خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) بسیار پر ارزش است.

وی افزود: اگر مردم از فعالیت‌های کمیته امداد با خبر شوند در درجه اول کمک‌هایی که می‌کنند بیشتر می‌شود و در درجه دوم پاسخ برخی که می‌گویند کمیته امداد چه کاری می‌کند و این کمک‌ها و پول‌ها کجا رفته است داده می‌شود.

 آیت الله مکارم شیرازی گفت: لازم است تا دولت بودجه کمیته امداد را اقزایش دهد چرا که مرتب تعدادی از قشر متوسط وارد قشر ضعیف می‌شوند و این کار کمیته امداد را سنگین‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه انسان با خواندن آیت الکرسی و صدقه دادن می‌تواند خطرات را از خودش دور کند، افزود: من هر روز را با صدقه شروع می‌کنم و صدقه می‌دهم و روزی نیست از خانه بیرون بروم و صدقه ندهم.

*سعی می‌کنیم فرا جناحی و فرا مذهبی رفتار کنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد ارائه کرد و گفت: از ابتدای امسال ۶۲۰ هزار خانواده جدید زیر پوشش این نهاد قرار گرفتند.

پرویز فتاح گفت: سعی ما این است فرا جناحی و حتی فرا مذهبی رفتار کنیم به گونه‌ای که اهل سنت در بلوجستان همان خدمات را دریافت می‌کنند که شیعه ما در قم دریافت می‌کند و این باعث اعتماد بیشتر مردم به ویژه اهل تسنن به ما شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.