فعالیت ۱۵ گروه بازی‌سازی در قم/ سه گروه قمی کاندیدای جشنواره بازی‌سازان

شهر بیست/ رئیس انجمن بازی‌سازان استان قم از فعالیت ۱۵ گروه بازی‌سازی با حدود ۱۰۰ نفر نیروی جوان و متخصص در این شهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ۱۵ گروه بازی‌سازی در قم/ سه گروه قمی کاندیدای جشنواره بازی‌سازان
شناسه : 11727 | انتشار : ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، علیرضا طبسی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره بازی‌سازان مستقل ایران در تهران اظهار کرد: این جشنواره جامع‌ترین جشنواره حوزه بازی‌های رایانه‌ای در ایران است که برای نخستین بار ساماندهی بازی‌سازان مستقل ایران در دستور کار قرار داده و حمایت از آن‌ها برای ارائه محصولات خود به بازارهای ملی و جهانی را مدنظر دارد.

وی ادامه داد: جشنواره بازی‌سازان مستقل ایران به همت حمزه آزاد از بازی‌سازان شناخته‌شده کشور باهدف کمک به گروه‌های بازی‌ساز و ارتقاء سطح بازی‌سازی در کشور برگزار می‌شود.

رئیس انجمن بازی‌سازان استان قم با اشاره به اینکه در قم ۱۵ گروه شناسایی‌شده در زمینهٔ بازی‌سازی فعال هستند، ابراز کرد: این جشنواره در بخش‌های مختلف بازی‌سازی برگزار می‌شود و سه گروه از قم توانسته‌اند در بخش‌های فرعی و اصلی آن کاندیدای دریافت جایزه شوند.

طبسی افزود: بازی محاصره که توسط گروه «مسترمایند» تولیدشده در بخش‌های فنی، موزیک، طراحی بازی، ایده و خلاقیت و بهترین بازی سال از دیدگاه هنری با مدیریت امین سنجری توانسته کاندیدای دریافت مقام شود.

وی گفت: در بخش فرعی جشنواره گروه «جادوی هنر» با مدیریت سید علی موسوی و محسن کیمیایی و گروه «مندی» با مدیریت سید مریم طباطبایی در بخش فناوری این جشنواره کاندیدا شده‌اند که بعدازظهر امروز نتایج مشخص می‌شود و هر بخش برگزیده خود را خواهد شناخت.

رئیس انجمن بازی‌سازان استان قم در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر در قم در حوزه بازی‌سازی در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیار بالا و خوبی در این حوزه در شهر قم وجود دارد که رشد و شکوفایی آن توجه و حمایت جدی مسؤولان مربوطه را می‌طلبد و قم می‌تواند یکی از شهرهای صاحب‌نام در حوزه بازی‌سازی کشور شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.