آموزش رایگان زبان عربی و انگلیسی به رانندگان تاکسی شهر قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آموزش زبان عربی و انگلیسی به رانندگان تاکسی شاغل در هسته مرکزی و اطراف حرم مطهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آموزش رایگان زبان عربی و انگلیسی به رانندگان تاکسی شهر قم
شناسه : 11696 | انتشار : ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه دوره‌های توانمندسازی رانندگان تاکسی با حضور ۳۰۰ راننده تاکسی در روز جمعه هشتم شهریورماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن همایش‌های  شهرداری مرکز واقع در بلوار امام موسی صدر برگزار می‌گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم گفت: به منظور افزایش مهارت‌های ارتباطی و تسهیل سفر و جابجایی گردشگران خارجی در قم، سازمان تاکسیرانی با تعامل و همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی در اجرای این طرح امکان آموزش مکالمه عربی و انگلیسی را برای رانندگان محترم این بخش فراهم خواهد کرد.

عزتی در ادامه افزود: کتاب آموزش زبان عربی و انگلیسی در حد مکالمه و آشنایی اولیه به این دو زبان در راستانی توسعه صنعت توریسیم در قم در اختیار رانندگان تاکسی شاغل در هسته مرکزی قرار می‌گیرد و در گام‌های بعدی این مهم برای تمام رانندگان ناوگان تاکسی شهر قم تداوم می‌یابد.

وی بیان داشت: در این طرح با ارائه روش‌های تشویقی رانندگان تاکسی ملزم می‌شوند که دراین کلاس‌ها شرکت و مهارت‌های ارتباط زبانی خود را افزایش دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم تصریح کرد: این دوره‌های آموزش زبان با عنوان «گفت‌وگوی روان» از سوی سازمان فرهنگی، هنری ورزشی و سازمان تاکسیرانی شهرداری قم به منظور تسهیل ارتباطات میان افراد و مسافران خارجی دراین کشور و افزایش کارایی رانندگان در تحقق شعار «پیشگام در خدمات حمل و نقل به مسافران» اجرا شده است.

عزتی یادآور شد: آموزش گفتگوی روان به عربی و انگلیسی برای رانندگان تاکسی سبب افزایش توان ارتباطی با ملیت‌های مختلف و نیز کارایی شغلی و نیز ایجادتصویر مثبت درتحقق چشم اندازهای آینده قم خواهد بود.

وی بیان داشت: این طرح همچنین شامل بخش‌های دیگری نیز برای آموزش خواندن و نوشتن و حتی موضوعات مرتبط با مهارت های روزمره و شخصی و کسب و کار است که به صورت رایگان به رانندگان تاکسی آموخته می‌شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.