اقدامات کمیته تبلیغات جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم

شهر بیست/ مسئول کمیته تبلیغات جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم با اشاره به اقدامات تبلیغاتی انجام شده در برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان، از بهره‌مندی از فضای مجازی به جای استفاده از تبلیغات شهری پرهزینه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اقدامات کمیته تبلیغات جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم
شناسه : 11663 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، مجتبی قانونی در رابطه با اقدامات مرتبط با تبلیغات برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، اظهار کرد: یکی از نکات مثبت و قابل توجه این رویداد، انتخاب بستری بود که با حُسن انتخاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اتفاق افتاد و انتخاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان محل برگزاری جشنواره دارای قابلیت فضاسازی و معماری خاصی است که به بزرگ بودن این رویداد بین المللی کمک کرد.

مسئول کمیته تبلیغات جشنواره فیلم کودک و نوجوان استان قم با اشاره به مزایا و معایب انتخاب این محل برای برگزاری این جشنواره افزود: کار ما از این حیث هم راحت و هم سخت شد چون وقتی فضا بزرگ می‌شود اندازه کار را باید در سطحی بالا آورد که مورد توجه مخاطب باشد و به چشم بیاید و از سوی دیگر دست ما را برای اقدامات مربوطه باز می گذاشت.

به گفته وی یکی از اقداماتی که در این زمینه صورت گرفت این بود که لوگوی جشنواره در ابعاد ۱۰۰ متر مربع در هسته مرکزی ساختمان طراحی، اجرا و نصب شد و در طول برنامه هم از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی جشنواره استفاده و بسترهایی برای عکاسی هم فراهم شد.

قانونی، به لحاظ کردن پوشش همسان جشنواره در همه فضاهای ممکن هم اشاره کرد و گفت: پوشش همسان جشنواره در همه ابعاد مسابقات مانند پوشش کادر داوری، پوشه های داوری، مسیر عبور و مرور مخاطبان و حتی دو طرف جایگاه پخش فیلم مورد استفاده قرار گرفت که این یکپارچگی به اینکه ادبیات جدیدی را در بستر فضاسازی طرح گذاری کرده باشیم، کمک شایانی کرد.

مسئول کمیته تبلیغات جشنواره فیلم کودک و نوجوان استان قم، این اتفاق را الگویی برای سایر مراسم و جشنواره ها برشمرد و تاکید کرد: اگر از این به بعد هم کانون پرورش فکری به دنبال اجرای برنامه ای باشد، می تواند از این الگو در برگزاری مراسم خود استفاده کنند.

وی در رابطه با تبلیغات شهری جشنواره هم تصریح کرد: به این دلیل که زمان برگزاری جشنواره با عید قربان و غدیر همزمان شد و به این خاطر که در این زمان تقریبا تمامی بستر تبلیغات شهری به این اعیاد اختصاص پیدا می کند، شرایط فضاسازی در حوزه تبلیغات شهری فراهم نبود.

قانونی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مردم شهر پردیسان برای هماهنگی های وقایع شهر چندان عادت به فضاسازی شهری ندارند و بیشتر از پیام های مجازی در کانال‌های ارتباطی مختص به این منطقه استفاده می‌کنند و از این جهت که مخاطبان ما هم بیشتر خود اهالی پردیسان بودند خیلی نگرانی نداشتیم که بخواهیم عرشه پلی را با هزینه های گزاف درگیر کنیم و بخواهیم مخاطب را به اینجا بکشانیم. به جای این کار، تبلیغات در فضای مجازی منتشر شد و بازخورد مناسبی هم گرفت.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.