جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» از اعلام فراخوان دریافت آثار این جشنواره در قم خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های مستند، تیزرهای تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی، کلیپ، انیمیشن و موشن گرافیک، مستند 60 ثانیه‌ای آماتور و حرفه ای و بخش ویژه با موضوع شهدای فناوری و وقف فناوری برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 11640 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، داوود جلیلی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم از شروع فراخوان و دریافت آثار جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» از ۴ شهریور تا ۳۰ آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: پارک علم و فناوری استان قم با مشارکت اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سال رونق تولید و با هدف کمک به تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی، نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری را در سه بخش اصلی، فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای و ویژه برگزار می‌کند.

وی افزود: شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری استان قم، واحدهای فناور عضو مراکز رشد پارک علم و فناوری استان قم، اشخاص حقیقی و حقوقی عضو مراکز فناوری استان مخاطبان جشنواره برای ارسال آثار هستند.

دبیر اجرایی جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های مستند، تیزرهای تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی، کلیپ، انیمیشن و موشن گرافیک، مستند ۶۰ ثانیه‌ای آماتور و حرفه ای و بخش ویژه با موضوع شهدای فناوری و وقف فناوری برگزار می شود.

جلیلی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری»، گفت: «فرهنگ‌سازی و تقویت فیلم‌سازی در حوزه فناوری»، «حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و فیلم‌سازان عرصه فناوری»، «ارتقای آموزش، تحلیل، تبیین، و روش‌های ساخت انواع فیلم‌های مستند و غیرمستند» و «کمک به فرایند تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیان از طریق ظرفیت‌های متنوع و متعدد هنر و رسانه» از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با تأکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۳۰ آذرماه سال جاری است، افزود: اعلام آثار پذیرفته شده در ۱۵ دی ماه و مراسم اختتامیه و اعلام آثار برگزیده در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قوانین و مقررات عمومی حضور در جشنواره، معیارها و فرایند داوری و جوایز تعیین شده به سایت www.qomstp.ir مراجعه کنند.  

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.