اتفاق ویژه چهارمین شب جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم/ «منطقه پرواز ممنوع» با حضور خانواده شهدای مدافع حرم اکران شد

شهر بیست/ در چهارمین شب از برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، فیلم «منطقه پرواز ممنوع» با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم در سینما کانون قم به روی پرده رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتفاق ویژه چهارمین شب جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم/ «منطقه پرواز ممنوع» با حضور خانواده شهدای مدافع حرم اکران شد
شناسه : 11597 | انتشار : ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، در چهارمین شب از برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، خانواده معظم شهدای مدافع حرم به تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر نشستند.

در مراسم این اکران که سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و حسن ندافی مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم حضور داشتند، فیلم «منطقه پرواز ممنوع» که به محوریت شهدای مدافع حرم است، به روی پرده سینمای کانون قم رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم پیش از آغاز اکران این فیلم، از حضور خانواده معظم شهدا به عنوان یکی از اتفاقات ویژه جشنواره در قم یاد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم نیز گفت: از حضور خانواده معظم شهدا برای دیدن این فیلم به وجد آمدم و خدمت معظم شهدای مدافع حرم سر تعظیم فرود می‌آورم.

در ادامه فیلم «منطقه پرواز ممنوع» که پیش از این در اصفهان و مشهد به سانس‌های فوق‌العاده رسیده، به روی پرده رفت و خانواده شهدای مدافع حرم به تماشای این اثر نشستند.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد است و هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران هستند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.