آرمان‌های انقلاب با زبان هنر به کودکان و نوجوانان منتقل شود

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد قم با تمجید از استفاده از کودکان و نوجوانان در داوری جشنواره کودک و نوجوان گفت: باید سعی کرد با زبان هنر که زبان تاثیرگذاری است آرمان های انقلاب را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آرمان‌های انقلاب با زبان هنر به کودکان و نوجوانان منتقل شود
شناسه : 11546 | انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، حجت الاسلام سعید روحانی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم در رابطه با مزایای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همه استان های کشور، اظهار کرد: اصل این حرکت بسیار با اهمیت است. اینکه جوانان و نوجونان را با مفاهیم هنری آشنا کنیم و مفاهیم ارزشی را با هنر به بچه ها ارائه کنیم، اقدامی بسیار شایسته است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد قم با اشاره به داوری فیلم ها توسط خود کودکان و نوجوانان، افزود: اینکه جمعی از نوجوانان را آورده اند و محتوای فیلم و مولفه های مهم فیلم مانند موسیقی و نحوه بیان موضوع و سنخیت با مخاطب را به آنها یاد می‌دهند و بعد آنها را داور قرار خود این فیلم ها قرار می دهند، حرکت شایسته ای است و این اقدام موجب پرورش هنرمندان کودک می شود.

وی بر لزوم برنامه ریزی جامع تر برای برگزاری جشنواره فیلم های کودک و نوجوان تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی صحیح تر می توان امکان استفاده کودکان و نوجوانان بیشتری را از این ظرفیت فراهم کرد.

روحانی که به تماشای فیلم ۲۳ نفر با ۱۲۰ نفر از کودکان ونوجوانان کانون‌های مساجد نشسته بود، در رابطه با این فیلم هم گفت: فیلم ۲۳ نفر فیلم بسیار ارزشی و خوبی بود. نسل سوم و چهارم انقلاب جنگ را ندیده اند و فقط شنیده اند و خوانده اند.

وی با بیان اینکه امروز نمی‌شود فقط برای کودکان از دوران دفاع مقدس تعریف کرد، افزود: باید سعی کرد با زبان هنر که زبان تاثیرگذاری است انقلاب را به آنها منتقل کرد. هنر زبان رسایی است و تاثیرات بسیار خوب و عجیبی دارد و باید آن را جدی گرفت.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.