۱۷ طرح صنعتی در قم به بهره برداری می‌رسد

شهر بیست/ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۱۷ طرح صنعتی با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۷ طرح صنعتی در قم به بهره برداری می‌رسد
شناسه : 11528 | انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، محمود سیجانی با بیان اینکه بهره ‌برداری از این طرح‌ها ۳۸۰ شغل مستقیم در استان ایجاد می‌کند، افزود: با افزایش ظرفیت تولید این واحدها به ظرفیت اسمی، سالیانه تعداد اشتغال مستقیم این واحدها به بیش از ۳ برابر افزایش می‌یابد ضمن اینکه بهره‌برداری از این واحدها موجب ایجاد بیش از یک هزار و ۵۰۰ شغل غیرمستقیم خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته دولت سه واحد اصلی تولید سفره و کیسه پلاستیک، ‌لولای آرام بند فلزی و واحد تولیدکننده رنگدانه‌های شیمیایی با حضور مسئولان استانی و کشور افتتاح و آئین بهره برداری از ۱۴ واحد دیگر نیز به صورت همزمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: ‌لولای آرام بند فلزی یکی از قطعات وارداتی است که با بهره‌برداری از واحد تولید این قطعه در قم،‌ بخشی از نیاز کشور برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: این واحدهای تولیدی در زمینه تولید کلاه موتورسیکلت، اسپری، انواع فنر، گرانول و کفش، لیوان کاغذی و درب ظروف غذا، چسب، ‌زنجیر موتور، قالب‌سازی و بطری پت، ریل فلزی، قطعات فولادی و ظروف پت فعالیت می‌کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.