بهره‌برداری از ۱۵ طرح آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۴۱میلیارد تومان

شهر بیست/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از بهره‌برداری از 15 طرح آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 141 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌برداری از ۱۵ طرح آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۴۱میلیارد تومان
شناسه : 11524 | انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ارائه خدمات مناسب و در خور شأن مردم شریف ایران اسلامی وظیفه تمام کسانی است که لباس خدمت را به تن کرده‌اند و هفته دولت نیز فرصت مناسبی برای تشریح این خدمات است.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های آب و فاضلاب استان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ابراز داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حاضر صد در صد جمعیت شهری استان از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند ضمن اینکه ۵۰ درصد شهر قم نیز تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه از بهره‌برداری از ۱۵ طرح آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل ۷ مورد آبرسانی، ۳ مورد زیرساخت فاضلاب و ۲ مورد نیز طرح‌های نوین است که منابع مالی آن‌ها از اعتبارات ملی، استانی، داخلی و خصوصی تأمین شده است.

وی توسعه و اصلاح شبکه‌های آبرسانی شهر به طول بیش از ۳۶ کیلومتر در اقطار مختلف را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد و اجرای شبکه‌های فاضلاب و نصب انشعاب در سطح شهر از جمله مناطق ۲، ۳ و ۶ را از دیگر این طرح‌ها اعلام و اظهار کرد: ۳۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در مسکن مهر پردیسان نیز اجرا شده است که در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صادق پور بهره‌برداری از اسکروپمپ ساخته شده توسط متخصصان داخلی برای نخستین بار در کشور با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت ذکر و تاکید کرد: بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰۰ کیلووات به منظور پایداری برق شبکه نیز از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان کلرزنی صادقیه، اجرای خط انتقال آب شهر کهک و تکمیل رینگ غربی آبرسانی شهر قم از دیگر طرح‌هایی است که در این هفته افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز دو حلقه چاه در شهر جعفریه و یک حلقه چاه در منطقه علی‌آباد نیز از دیگر طرح‌های شرکت آب و فاضلاب قم است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان توسعه مرکز ارتباطات تلفنی ۱۲۲ آبفا با هدف هوشمند سازی مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی را از دیگر طرح‌های شرکت آب و فاضلاب عنوان و اظهار کرد: تولید نرم‌افزار، مدیریت تماس‌ها و درخواست‌ها به صورت غیرحضوری(تلفنی)، سامانه اطلاع‌رسانی تلفنی تعاملی، سامانه پاسخگویی خودکار بر مبنای اطلاعات موجود در شرکت آب و فاضلاب و فعال شدن کانال‌های ورودی گفتگو آنلاین در پورتال آبفا اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.