چهارمین روز جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم/ از «اینجا خانه من است» تا «منطقه پرواز ممنوع»

شهر بیست/ فیلم‌های «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر در چهارمین روز جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان به روی پرده سینما کانون قم می‌رود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهارمین روز جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم/ از «اینجا خانه من است» تا «منطقه پرواز ممنوع»
شناسه : 11519 | انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، چهارمین روز جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در قم با اکران دو فیلم «اینجا خانه من است» در سانس ۱۸ و «منطقه پرواز ممنوع» در سانس ۲۰:۳۰ در سینما کانون قم دنبال می‌شود.

«اینجا خانه من است» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور با مضمون جنگ و دفاع مقدس، داستان ورود نیروهای بعثی به خرمشهر و مقاومت نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی در برابر نیروهای مهاجم را روایت می‌کند.

کامبیز دیرباز، علی سلیمانی، لیندا کیانی، مارال فرجاد، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، مرتضی شاه کرم، علی غابشی، حسین شفیعی، محمد شکری و مهدی پناهی بازیگران این فیلم هستند.

در ادامه و در سانس ۲۰:۳۰، فیلم تحسین شده «منطقه پرواز ممنوع» با محوریت شهدای مدافع حرم به روی پرده می‌رود. این فیلم تاکنون در اصفهان و مشهد با استقبال مخاطبان مواجه و به سانس فوق العاده نیز کشیده شده است.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد است و هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران هستند.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.