نمایشگاه «عطر تربت» در قم گشایش یافت

شهر بیست/ نمایشگاه عطر تربت با هدف نمایش راهکارهای افزایش هماهنگی دستگاه‌های مختلف در آستانه محرم در بوستان نجمه گشایش یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه «عطر تربت» در قم گشایش یافت
شناسه : 11453 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نمایشگاه «عطر تربت» در راستای نمایش عملکرد هیئات مذهبی در استان، هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری مراسمات ایام محرم و آموزش دست‌اندرکاران هیئات مذهبی با مشارکت شهرداری قم، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، شورای هیئات مذهبی و دیگر نهادهای استان در بوستان نجمه برپا شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ابراهیم معتمدی قائم‌مقام شهردار قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین شورای هماهنگی هیئات مذهبی استان قم و دیگر مسئولان استان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این مراسم با بیان اینکه امسال بحث خانواده موضوع محوری همه کسانی است که در هیئات مذهبی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: خانواده محور فعالیت‌های اجتماعی و مذهبی در جامعه است و باید هرطور که هست این نهاد ارزشمند را نگه داریم.

نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیروی انتظامی، شهرداری، هلال احمر، مرکز بهداشت، آموزش و پرورش و… با راه‌اندازی غرفه‌هایی در این نمایشگاه، به ارائه خدمات مورد نیاز به هیأت‌های مذهبی می‌پردازند.

مجموعه شهرداری قم شامل معاونت خدمات شهری، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان‌های فرهنگی ورزشی، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند، زیباسازی و حمل و نقل و ترافیک نیز در برگزاری این نمایشگاه و ارائه خدمات به هیئات مذهبی در آستانه فرا رسیدن ماه محرم مشارکت دارند.

نمایشگاه «عطر تربت» تا سه شنبه ۵ شهریور، بعد از ظهرها از ساعت ۱۸ تا ۲۴ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.