زنگ آغاز جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم به صدا درآمد/ حضور پرشور کودکان قمی در جشنواره

شهر بیست/ آیین آغاز سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان با حضور پرشور کودکان و نوجوانان قمی در سینمای کانون قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زنگ آغاز جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم به صدا درآمد/ حضور پرشور کودکان قمی در جشنواره
شناسه : 11413 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان قم، مراسم افتتاحیه سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در استان قم همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع)، با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حسن ندافی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، محمد کاظم رضوانی رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و جمع کثیری از کودکان و نوجوان استان در سینمای کانون قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سخنانی، از تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی استان به عنوان یکی از اولویت های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد و افزود: یکی از زیرساخت های فرهنگی سینماست و افزایش سرانه صندلی های سینما از هدف گذاری‌های ما در این سال های اخیر بوده است.

همچنین محمد کاظم رضوانی رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با بیان اینکه استان قم برای سومین دوره میزبان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان است، اظهار کرد: این جشنواره از روز پنجشنبه ۳۱ مرداد تا روز دوشنبه ۴ شهریور در سینمای کانون قم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: فیلم‌های «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز»، «بنیامین»، «جزیره گنج»، «قطار آن شب»، «جوانمردان»، «بیست و سه نفر»، «اینجا خانه من است»، «منطقه پرواز ممنوع»، «غرغرو وارد می‌شود» و «تورنادو» به عنوان ۱۰ فیلم جشنواره کودک و نوجوان در سانس‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سینما کانون قم اکران خواهند شد.

طراحی مسابقه و هدیه به برندگان آن توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه بود که کودکان حاضر در مراسم را به وجد و نشاط آورد.

خاطرنشان می شود در روز اول جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان قم، دو فیلم «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی و «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون محصول کشور فرانسه به روی پرده می رود.  

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.