افتتاح ۲۰۰ پروژه همزمان با هفته دولت در قم/ تعلقات سیاسی را در انتصابات اعمال نمی‌کنم

شهر بیست/ استاندار قم از افتتاح 200 پروژه در بخش‌های زیربنایی، عمرانی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح ۲۰۰ پروژه همزمان با هفته دولت در قم/ تعلقات سیاسی را در انتصابات اعمال نمی‌کنم
شناسه : 11380 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بهرام سرمست ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به افتتاح پروژه‌های استان قم در هفته دولت اظهار کرد: در این هفته، ۲۰۰ پروژه در بخش‌های زیربنایی، عمرانی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای توضیح دستاوردها و عملکردها برای مردم است و همچنین باید برنامه ریزی برای آینده را نیز طبق این دستاوردها انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید از مقام شهدای گرانقدری چون شهید باهنر و رجایی یاد کنیم، عنوان کرد: در شرایط کنونی که قدرت‌های خارجی و منطقه‌ای به دنبال سیاه نمایی و تنزل دادن توفیق‌های جمهوری اسلامی هستند لزوم بیان و تبیین عملکردها بیش از پیش احساس می‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه باید با استفاده از دستاوردهای نظام دشمنان را مایوس کرد، مطرح کرد: در بحث سیاست داخلی توانسته‌ایم به یک نوع ثبات و امنیت که در میان کشورهای همسایه مثال زدنی است برسیم و در بحث سیاست خارجی نیز با روحیه مقاومت و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری توانسته‌ایم دشمنان را به عقب برانیم.

سرمست با اشاره به اینکه همراه با بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید باید امیدواری را برای مردم به ارمقان بیاوریم، اظهار کرد: فضای جامعه را باید برای انتخاباتی که در سال جاری پیش‌رو داریم نیز آماده کنیم که این اقدام نیازمند روشنگری و شفاف‌سازی فعالیت‌ها توسط اصحاب رسانه است.

وی در رابطه با انتصابات مدیران استانی، گفت: در انتصابات در استان قم به شایسته محوری اعتقاد دارم و تعلقات فرهنگی و سیاسی خودم را در این انتصابات اعمال نمی‌کنم.

استاندار قم بر لزوم کوشش مدیران استان در ایجاد فضای نقد و اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: مسائل باید به صورت اخلاق مدارانه روشن شود و مدیران استان قم پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه در حال بررسی بین چند گزینه برای انتخاب مدیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم قرار دارد، تصریح کرد: باید از بانوان صاحب نظر در کارگروه‌های استان قم مشورت گرفت و نگاه ما افزایش سهم بانوان در مدیریت استان است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.