جوادیان خبر داد:

باغ پرندگان قم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان و بهره‌برداری این پروژه تا پایان سال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باغ پرندگان قم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 1136 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از تسنیم قم، پیام جوادیان با اشاره به آغاز عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان اظهار داشت: عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان با توجه به تأکید شهردار قم در خصوص تکمیل پروژه آغازشده است.

وی زمان تکمیل پروژه مجموعه پارک پرندگان را با توجه به تأمین اعتبار موردنیاز آن تا اواخر سال اعلام کرد و افزود: عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان در قالب سه پروژه خاک‌ریزی و اصلاح بستر کاشت و همچنین پروژه لوله‌گذاری و اجرای شبکه آب و سیستم‌های آب‌رسانی تحت‌فشار آغازشده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم همچنین از آماده شدن اسناد پروژه کاشت و انتخاب پیمانکار خبر داد و گفت: طراحی کاشت مجموعه پارک پرندگان توسط کارگروه طراحی و توسعه فضای سبز سازمان پارک‌ها  و همکاران فضای سبز منطقه انجام‌شده و بر اساس این طراحی اجرا می‌شود.

‌وی گام بعدی تکمیل مجموعه پارک پرندگان را تجهیز باغ پرندگان اعلام کرد و ادامه داد: در صورت تکمیل پروژه عمرانی وارد فاز بعدی عملیات یعنی تجهیز باغ پرندگان که شامل مجموعه قفس‌ها و پرندگان بوده، خواهیم شد.

جوادیان با تأکید بر تکمیل پروژه مجموعه پارک پرندگان تا اواخر سال خاطرنشان کرد:  تا پایان سال عملیات احداث فضای سبز نیز تکمیل‌شده و مجموعه باغ پرندگان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.