رویکرد سینما کانون قم اکران فیلم‌های کودک و نوجوان است/ ورود کانون به حوزه فیلمسازی در قم

شهر بیست/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به راه اندازی سینمای کانون قم اشاره کرد و گفت: این سینما از ابتدای سال جاری راه اندازی و با استقبال مواجه شد و اکران فیلم‌های کودک و نوجوان به صورت ویژه در این سینما دنبال می شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رویکرد سینما کانون قم اکران فیلم‌های کودک و نوجوان است/ ورود کانون به حوزه فیلمسازی در قم
شناسه : 11319 | انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حسن ندافی امروز در نشست خبری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد، اظهار کرد: امسال سینمای کانون قم از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم است.    

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متولی امر کودک و نوجوان در کشور است، تصریح کرد: امسال کانون پرورش فکری در شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان نقش محوری داشت و از ظرفیت این نهاد به خوبی استفاده شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قم افزود: علاوه بر علاقه مندان و عموم مردم، کودکان و نوجوانان عضو ۱۰ مرکز کانون در سراسر استان به طور ویژه به تماشای جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان خواهند نشست.

ندافی افزود: کانون پرورش فکری قم در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و دینی فعالیت دارد و اخیرا چهار مخترع از کانون در دانشگاه امیر کبیر برگزیده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته در زمینه فیلم سازی، یک کودک ۱۲ ساله قمی توانست در جشنواره رتبه اول را بدست آورد.

وی همچنین به راه اندازی سینمای کانون قم اشاره کرد و گفت: این سینما از ابتدای سال جاری راه اندازی و با استقبال مواجه شد و اکران فیلم‌های کودک و نوجوان به صورت ویژه در این سینما دنبال می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قم به ورود کانون به بحث فیلمسازی اشاره کرد و افزود: در آینده نه چندان دور شاهد معرفی نوجوانان با استعداد در زمینه فیلم و فیلمسازی و کارگردانی خواهید بود.

ندافی تصریح کرد: به زودی شاهد تولید فیلم های کوتاه و فیلم های یک دقیقه ای با مضامین مختلف به ویژه مضامین دینی توسط نوجوانان فیلمساز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آموزش فیلمسازی بسیار جدی هستیم و کارگاه های آموزشی با اساتید مطرح برگزار خواهیم کرد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.