جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه در قم آغاز می‌شود، گفت: این جشنواره از روز پنجشنبه ۳۱ مرداد تا روز دوشنبه ۴ شهریور در سینمای کانون قم برگزار می شود و روزانه دو فیلم جشنواره در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ به روی پرده می‌رود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم برگزار می‌شود
شناسه : 11313 | انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی امروز در نشست خبری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد، با بیان اینکه استان قم برای سومین دوره میزبان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان است، اظهار کرد: این جشنواره از روز پنجشنبه ۳۱ مرداد تا روز دوشنبه ۴ شهریور در سینمای کانون قم برگزار می شود.

وی به اکران ۱۰ فیلم جشنواره کودک و نوجوان در سینما کانون قم اشاره کرد و افزود: فیلم‌های «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز»، «بنیامین»، «جزیره گنج»، «قطار آن شب»، «جوانمردان»، «بیست و سه نفر»، «اینجا خانه من است»، «منطقه پرواز ممنوع»، «غرغرو وارد می‌شود» و «تورنادو» به عنوان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در سینما کانون قم اکران خواهند شد.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه در قم افتتاح می شود، تصریح کرد: روزانه دو فیلم در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ به روی پرده می رود.

رضوانی با اشاره به اینکه سینما کانون قم دارای ظرفیت ۲۲۰ صندلی است، افزود: بلیت‌های جشنواره برای عموم علاقه مندان به مبلغ ۵ هزار تومان از طریق سایت سینما تیکت قابل خریداری است.

وی همچنین از اجرای بخش «پروانه‌های فیروزه‌ای» خبر داد و گفت: یک تیم داوری پانزده نفره متشکل از کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۵ ساله در قالب این طرح به داوری آثار می نشینند.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: کارگاه آموزشی ویژه داوران کودک و نوجوان این جشنواره‌ با حضور آقای سید امیر طباطبایی، فیلمساز و کارشناس مرکز سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار و در این کارگاه به مباحث شناخت فیلم و معیارهای ارزیابی فیلم پرداخته شد.

رضوانی همچنین از اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان توسط سینما سیار با شعار «رویای کودکان سیل‌زده را بسازیم» در ۱۴۴ نقطه کشور خبر داد و گفت: این رخداد نیز در بخش‌های استان قم از جمله کهک، قنوات، فردو و وشنوه برگزار خواهد شد و تعدادی از فیلم‌های این جشنواره به همت انجمن سینمای جوانان قم در مناطق مورد اشاره اکران می شود.

وی در پایان از توسعه و برگزاری جشنواره های سینمایی در استان ها به عنوان رویکرد مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد کرد و گفت: در سال جاری، برگزاری جشنواره سینما حقیقت، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و جشنواره فیلم فجر در دستورکار قرار دارد.  

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.