رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم مطرح کرد:

مهیا شدن امکانات برای انتقال معارضان پروژه فرودگاه قم

شهر بیست/ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: وظیفه این سازمان در زمینه پروژه فرودگاه قم تدارک زمین و امکانات زیربنایی و تسهیلات برای معارضان پروژه بود و در مجتمعی که در اراضی طغرود است، واحدهایی برای انتقال معارضان تدارک دیدیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مهیا شدن امکانات برای انتقال معارضان پروژه فرودگاه قم
شناسه : 1131 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از فارس قم، محمدرضا طلایی با اشاره به مشکلات پروژه فرودگاه قم اظهار کرد: واگذاری زمین برای هر پروژه عمرانی معارضانی دارد، چون هر واحدی که بخواهد ایجاد شود، حریمی دارد و باید رضایت معارضان در آن حریم‌ها اخذ شود، در حریم مجموعه فرودگاه قم هم به دلیل وسعت زیاد، واحدهای مرغداری، دامداری و کارگاه شن و ماسه وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات در روند احداث پروژه فرودگاه قم معارضان است، نظر مدیریت استان بر تکمیل این پروژه است و در این راستا برای حل مشکل معارضان فرودگاه کمک کردیم تا رضایت آن‌ها کسب شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: وظیفه این سازمان در زمینه پروژه فرودگاه قم تدارک زمین و امکانات زیربنایی و تسهیلات برای معارضان پروژه بود، در مجتمعی که در اراضی طغرود است، واحدهایی برای انتقال معارضین تدارک دیدیم تا به عنوان مثال مرغداران حریم فرودگاه بتوانند با انتقال به این مجتمع کار خودشان را ادامه بدهند.

طلایی کسب رضایت معارضان پروژه فرودگاه قم را ضروری دانست و تصریح کرد: سرمایه گذاری که به دنبال بهره برداری از این پروژه است باید حق و حقوق مرغداری یا دامداری در حریم پروژه فرودگاه قم را بدهد تا آن‌ها به فعالیت خودشان در یک مکان دیگر ادامه بدهند.

وی خاطرنشان کرد: چاهی از اعتبارات استانی در مجتمع طغرود خریداری کردیم که بحث تجهیز این چاه در دست اقدام است. اراضی مجتمع طغرود برای انتقال معارضان حریم فرودگاه قم به این مجتمع آماده است، البته تصمیم انتقال با خود مرغداران است و اجباری به آن‌ها نیست، بستر برای انتقال مرغداران حریم فرودگاه قم آماده بوده و یک مورد زمین معوض به یکی از این مرغداران واگذار شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.