واکنش شهردار قم به شایعات:

خانواده‌ام در حال حاضر در قم ساکن هستند/ علاقه‌ای به خارج نشینی نداریم

شهر بیست/ شهردار قم گفت: همسر و تعدادی از فرزندانم در حال حاضر در قم ساکن هستند و خبرها و شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه تمام خانواده‌ام در خارج کشور زندگی می‌کنند، کذب محض است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خانواده‌ام در حال حاضر در قم ساکن هستند/ علاقه‌ای به خارج نشینی نداریم
شناسه : 11223 | انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سیدمرتضی سقاییان نژاد با اشاره به انتشار برخی از اخبار و فیلم‌ها در خصوص تحصیل و سکونت فرزندان و خانواده وی در خارج از کشور اظهار کرد: در خصوص اخبار و فیلم های منتشر شده در برخی رسانه‌ها ابراز تاسف می‌کنم؛ این دست اقدامات و زیرپا گذاشتن اخلاق توسط تعداد اندکی افرادی که خبرنگارنما هستند نه خبرنگار صورت می‌گیرد چرا که خبرنگاران در راستای اهداف منافع ملی و نظام حرکت می‌کنند و از پایه های رشد و توسعه به شمار می‌روند.

وی یادآور شد: خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند؛ همسر و تعدادی از فرزندانم در حال حاضر در قم ساکن هستند و خبرها و شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه تمام خانواده‌ام در خارج کشور زندگی می‌کنند، کذب محض است.

شهردار قم با بیان اینکه پیگیری‌های قضایی و حقوقی برای برخورد با طرح کنندگان چنین مسائلی صورت می‌گیرد یادآور شد: بنده تحصیلات عالی خود را در بهترین دانشگاه‌های دنیا گذرانده‌ام و ۴۱ سال است که کادر علمی دانشگاه برق اصفهان بوده و ۳۰ سال خدمت در نظام جمهوری اسلامی در پرونده کاری بنده به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: چهار سال ریاست دانشگاه اصفهان، ۹ سال ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان، ۱۲ سال مسؤولیت شهرداری اصفهان و بیش از ۴ سال مسؤولیت شهرداری قم سابقه کمی نیست که یک شبه بخواهند زیرپا گذارند و همه با این سابقه در کشور آشنایی دارند.

سقاییان نژاد با بیان اینکه در سال ۲۰۱۹، ۱۰ مقاله علمی از وی در مجلات معتبر داخی و خارجی به چاپ رسیده است گفت: تحصیل در خارج کشور جرم نیست و اگر تحصیلات در مسیر پیشرفت نظام باشد بسیار ارزنده است.

وی با اشاره به اینکه همه فرزندانش تحصیلات تا مقطع لیسانس را در دانشگاه‌های تهران و اصفهان گذرانده‌اند افزود: اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته‌اند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام بوده اند؛ یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.

شهردار قم با اشاره به اینکه حضور در خارج از کشور برای تحصیلات عالی در دانشگاه‌های معتبر با هدف رشد علمی و بهره گیری از آن برای خدمت به مردم است، گفت: زندگی ساده و عادی داریم و کسانی که ما را می‌شناسند این مسئله را تایید می‌کنند و روند زندگی ما مشخص است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.